| کد خبر: 151705 |

مرور وعده‌های مسئولان؛

◄ آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مرودشت و خط دوم راه‌آهن شیراز – مرودشت؛ به زودی

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی مرداد ماه امسال وعده داد: به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مرودشت و خط دوم راه‌آهن شیراز – مرودشت خواهیم بود.

تین نیوز

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی مرداد ماه امسال وعده داد: به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مرودشت و خط دوم راه‌آهن شیراز – مرودشت خواهیم بود.

بر اساس خبری که تین‌نیوز  15 مرداد ماه امسال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی فارس، منتشر کرد،  سعید محمدزاده، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در بازدید از محل احداث ایستگاه راه‌آهن شهرستان مرودشت، گفت: قطعا پروژه ایستگاه مرودشت و دو خطه‌کردن راه‌آهن شیراز مرودشت که اهمیت بسیاری دارد هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ گردشگری در اولویت برنامه دولت دوازدهم است و به زودی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با پی‌گیری‌هایی که توسط وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان مردم فارس از جمله نماینده مردم مرودشت و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و استانداری فارس و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در دست انجام است بتوانیم خبر خوش آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مرودشت و خط دوم راه‌آهن شیراز – مرودشت را به زودی به اطلاع مردم برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل اساسی مهمترین دغدغه این پروژه تامین اعتبارات لازم است که پی‌گیری‌های مبسوط و جدی برای تامین اعتبارات در دست انجام است که بتوانیم زمانی اتمام پروژه را به حداقل برسانیم و پروژه در مدت مشخص به اتمام برسد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.