| کد خبر: 73068 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

◄ توجه به علل خرابی زودرس در روسازی آسفالتی

تین نیوز| رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: در اولین اقدام مرکز با همکاری کارگروه ارتقای کیفیت آسفالت نسبت به شناسایی علل خرابی زودرس  روسازی های آسفالتی اقدام شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد شکرچی زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقای کیفیت آسفالت اظهار داشت: در اولین اقدام علل خرابی زودرس روسازی آسفالتی مورد توجه قرار گرفت و در همین راستا یک نفر نماینده تام الاختیار به عنوان رابط از تمامی استان ها انتخاب شد.

وی افزود: ارتباط تعریف شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان بزرگترین مصرف کننده قیر و آسفالت در وزارتخانه راه و شهرسازی هچنین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور و و معاونت راه روستایی و شرکت فرودگاه ها به همراه چند پروژه تحقیقاتی از جمله دستاوردهای چند سال اخیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه" ارتباط دو سویه با مجریان و پیمانکاران برقرار شده است" گفت: سامانه منحصر به فرد تولید کنندگان قیر، آسفالت، افزودنی و ماشین آلات با بیش از 900 واحد تولید و بازدید بیش از 70 هزار نفر در همین رابطه ایجاد شده است.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن شهرسازی ضمن اشاره به ارزیابی فناوری های نوین روسازی، دوجداره کردن تانکرهای حمل قیر به تعداد 410 دستگاه خاطرنشان کرد: راه اندازی شبکه آزمایشگاهی پیشرفته قیر با همکاری شش واحد تولیدی و سرمایه معادل هشت میلیارد تومان از دیگر اقدامات است.

شکرچی زاده در پایان بیان داشت: چندین پروژه تحقیقاتی کاربردی از قبیل استفاده از تراشه های آسفالت، ماسه آسفالت، آسفالت SMA، بررسی علل خرابی های زودرس روسازی های آسفالتی چند استان، پیاده سازی پروژه ملی PMS، پیگیری راه اندازی روسازی APT در دستور کار مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.