| کد خبر: 61498 |

◄ تجمع مالکان کامیون های فرسوده جلوی وزارت راه و شهرسازی

تین نیوز | جمعی از رانندگان و مالکان کامیون های فرسوده برای دریافت پاسخ مناسب نسبت به عدم پاسخگویی از سوی یکی از بانک های کشور و سایر نهادهای متولی حمل و نقل در استان اصفهان مبنی بر عدم تخصیص وام نوسازی ناوگان صبح امروز در مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، صبح روز شنبه 31 مرداد جمعی از رانندگان و مالکان کامیون های فرسوده به منظور دریافت پاسخ مناسب از سوی وزارت راه و شهرسازی و اعتراض نسبت به نحوه برخورد بانک مذکور اصفهان برای ممانعت از واگذاری وام نوسازی در مقابل وزارت راه و شهرسازی در شهر تهران تجمع کردند.

یکی از رانندگان در این زمینه به خبرنگار تین نیوز گفت: سال ها با کامیون های پیر و فرسوده در جاده های ایران به حمل بار پرداخته ایم و با این مساله نیز مشکلی نداشته ایم. اما از زمانی که سردار مومنی در رسانه ملی، سن فرسودگی ناوگان را مطرح کرد و از طرفی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تمامی سامانه های حمل بار را برخط کرده است دیگر به کامیون های فرسوده معاینه فنی تعلق نمی گیرد.

وی افزود: صرف هزینه برای کامیون فرسوده که هیچ تعهد و حمایتی از آن نمی شود دور از منطق است و نباید توقعی از این باب بر ما شود.

یکی دیگر از رانندگان در ادامه با اشاره به وام دولتی نوسازی ناوگان فرسوده که بانک مسکن متولی ارائه آن به مالکان ناوگان جاده ای است، اذعان کرد: بانک مسکن اصفهان بر خلاف آیین نامه های موجود در این مورد به صراحت از پرداخت وام با شرایط مد نظر وزارت راه و شهرسازی امتناع می کند و آن را در قبال پنج ضامن معتبر و یک سند مسکونی که داری شرایط خاص از لحاظ قیمت و سایر موارد باشد، طلب می کند.

در پایان نماینده وزارت راه و شهرسازی در جمع معترضان حاضر شد و پس از استماع نظرات آنها از عملکرد بانک مسکن اصفهان ابراز تاسف کرد و آنها را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای واقع در خیابان دمشق راهنمایی نمود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محبی 0 0

    به لطف اقدامات دولت کامیون اروپایی ۱۰% گرانتر شده است و تنها گزینه کامیون چینی است. که انهم قیمتش در چین حدود ۱۵۰ میلیون است اما اینجاشرکت های خودرو سازی ۲۵۰ می فروشن.