| کد خبر: 5857 |

وزارت راه و شهرسازی تصمیم‌گیری واحدی در حوزه مسکن ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی در زمان فعلی، تصمیم‌گیری واحدی در حوزه مسکن ندارد.

علیرضا خسروی اظهار داشت: بدون تردید، ساماندهی و توجه به مسکن یکی از وظایف نظام اسلامی است و مسئولان باید به این حوزه به خوبی توجه کنند.
به گزارش تین نیوز، خسروی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی را باید یک ابر وزارت خانه دانست؛ چرا که از ادغام دو وزارت خانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی شکل گرفته است و فعالیت های متعددی انجام می دهد که بسیار مهم است.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظارات از وزارت راه و شهرسازی باید متناسب با کارکردهای این وزارت خانه بزرگ باشد و در این برهه خاص، می توان گفت که تصمیم گیری واحدی در تیم اقتصادی وزارت راه و شهرسازی وجود ندارد.
 
خسروی اضافه کرد: شخص رئیس جمهوری در ابتدای کارش، طرح مسکن مهر را یکی از طرح های خوبی عنوان کرد که باید با برطرف کردن مشکلات و مسائل آن ادامه یابد؛ اما وزیر راه و شهرسازی در سخنان خود آن را رد کرد.
 
وی ابراز داشت: مسکن پاک، مسکن اجتماعی، مسکن امید و . . . از طرح هایی بوده که دولت آنها را در حوزه مسکن ارائه کرده است و در این بین، باید دانست که اوضاع جامعه امروز با گذشته تفاوت کرده است و مسئولان باید شرایط فعلی را در حوزه مسکن در نظر بگیرند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار از وزیر راه و شهرسازی که سابقه خوبی در گذشته در این زمینه داشته، این است که اطلاعات خوب و به روزی در این زمینه داشته باشد و قدم های خوبی برداشته شود.
 
خسروی ادامه داد: احساس می شود امروز دیگر نباید نیازی به آموزش های اولیه در این حوزه وجود داشته باشد و در عین حال، باید در نظر داشت که یک سال از عمر دولت تدبیر و امید گذشته و باید دید در این حوزه چه اقداماتی صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه مردم منتظر هستند تا مشاهده کنند که نتیجه کار دولت در حوزه مسکن به کجا منتهی می شود، اظهار داشت: تشتت آرایی که در گفت وگوهای مختلف مطرح می شود، به طور یقین کار را به تاخیر می اندازد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای خوبی در این مدت در وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است که البته باید بدان توجه کرد، گفت: در حوزه تکمیل مسکن مهر نیز کارهای خوبی صورت گرفته که باید ادامه یابد.
 
خسروی تصریح کرد: همه مجموعه دولت باید کمک کنند تا وزارت راه و شهرسازی بتواند طرح های خود را اجرایی سازد.
 
وی، مسکن را موتور محرکه اقتصاد در کشور دانست و گفت: وزارت راه و شهرسازی نباید دغدغه ای برای کار در این حوزه داشته باشد؛ چرا که بخش مسکن تا حدود زیادی در اقتصاد تاثیر دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.