| کد خبر: 166744 |

صفری مقدم توضیح داد:

◄ 7 استراتژی منتخب سند استراتژی حمل و نقل

اتخاذ سیاست‌های متناقض در بخش حمل‌ونقل ضرورت تدوین استراتژی‌های بخش حمل‌ونقل را باعث شد.

تین نیوز

مدیرکل طرح جامع حمل‌ونقل و لجستیک وزارت راه و شهرسازی گفت: در سند استراتژیک بخش حمل‌ونقل  7 استراتژی منتخب که هدف آن افزایش کار آیی در بخش حمل‌ونقل است معرفی‌شده است.

صفری مقدم مدیرکل طرح جامع حمل‌ونقل و لجستیک وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری تشریح سند استراتژی بخش حمل‌ونقل به تشریح کلیات این سند پرداخت و گفت: اتخاذ سیاست‌های متناقض در بخش حمل‌ونقل ضرورت تدوین استراتژی‌های بخش حمل‌ونقل را باعث شد.

وی به توضیح مدل تهیه این استراتژی پرداخت و گفت:  در تهیه این سند از دستورالعمل‌های بین‌المللی در حوزه حمل‌ونقل استفاده‌شده است.

صفری مقدم حمل‌ونقل مطلوب، سبز، ایمن و اقتصادی که دارای صرفه اقتصادی باشد را هدف مهم این استراتژی دانست و گفت: بر مبنای این مدل می‌توانیم به بهترین سطح از کیفیت حمل‌ونقل در سطح خاورمیانه برسیم.

او خبر داد که هفت استراتژی منتخب در این سند به تصویب رسیده است که شامل هوشمند سازی شبکه حمل‌ونقل، افزاش حداکثری سهم حمل ریلی بار، ارتقای سطح کیفی خدمات حمل‌ونقل همگانی، توسعه شبکه قطارهای پرسرعت، اصلاح ساختار حاکمیت و مدیریت بخش حمل‌ونقل، اصلاح الگوی تأمین مالی مبتنی بر کاهش اتکا به بودجه‌های عمومی کشور، توسعه و نوسازی ناوگان هوایی است.

بر اساس این اظهارات این موارد در این سند به‌عنوان هفت استراتژی منتخب که هدف آن افزایش کار آیی در بخش حمل‌ونقل است معرفی‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.