| کد خبر: 166077 |

شکرچی‌زاده تشریح کرد:

◄ تمهیدات مرکز تحقیقات برای افزایش ایمنی در راه‌ها

اکنون با نظارت‌های دقیقی که برساخت نیوجرسی‌ها انجام‌گرفته است عمر مفید نیوجرسی‌ها از 5 سال به 15 سال رسیده است که راهکاری بسیار مهم برای حفظ سرمایه‌های کشور است.

تین نیوز

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت:تمام تلاش ما در مرکز تحقیقات این است که دانشی را در اختیار راهداران قرار دهیم که ماحصل آن بهبود مشکلات راه‌های کشور و کاهش تلفات جاده‌ای باشد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز محمد شکرچی زاده در خصوص همکاری مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با سازمان راهداری باهدف کمک به ارتقای ایمنی توضیحاتی را ارائه داد.

وی با توضیح اینکه این مرکز برای حفظ سرمایه‌ها (راه‌های کشور) برنامه‌های زیادی دارد به تشریح ظرفیت‌های این مرکز برای همکاری با سازمان راهداری پرداخت و گفت: تمام تلاش ما در مرکز تحقیقات این است که دانشی را در اختیار راهداران قرار دهیم که ماحصل آن بهبود مشکلات راه‌های کشور و کاهش تلفات جاده‌ای باشد.

وی یکی از این موارد را کمک به ایجاد فناوری‌هایی دانست که عمر مفید راه و ابنیه را افزایش دهد و گفت: اکنون با نظارت‌های دقیقی که برساخت نیوجرسی‌ها انجام‌گرفته است عمر مفید نیوجرسی‌ها از 5 سال به 15 سال رسیده است که راهکاری بسیار مهم برای حفظ سرمایه‌های کشور است. ضمن اینکه تنها با کارخانه‌های نیوجرسی‌سازی که از مرکز تحققیات راه گواهینامه فنی داشته باشند قرارداد بسته می‌شود و از 26 کارخانه تولید نیوجرسی در کشور تنها 3 کارخانه موفق به اخذ این گواهینامه شده‌اند.

به گفته شکرچی زاده ارتقای دانشی که منجر به افزایش دوام نیوجرسی و آسفالت باشد در راستای همکاری با واحدهای تولیدی و بخش کارفرمایی این مرکز انجام‌شدنی است.

شکرچی زاده با توضیح اینکه کارهای مهمی در مرکز تحقیقات انجام‌شده است که به ارزیابی پالایشگاه‌ها و وضعیت قیر می‌پردازد، ادامه داد: توسعه به‌کارگیری قیرهای امولسیونی و محدودسازی قیرهای محلول و توسعه فناوری‌های نوین در عملیات نگهداری و احداث راه‌ها ازجمله این برنامه است.

وی با توضیح اینکه صحت درستی قیر در کشور پیش‌از این با چالش‌های زیادی مواجه شده بود، ادامه داد: راه‌اندازی سامانه پایش سلامت قیر و هم‌چنین دستورالعمل برای حمل قیر با تانکرهای دوجداره کمک زیادی به بهبود کفیت قیر کرد که در پی آن راه‌سازی می‌تواند بادوام بیشتری ادامه یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.