| کد خبر: 162995 |

◄ آخوندی: هیچ‌گاه از جاده صداقت منحرف نشدم

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه همواره آنچه فکر می‌کردیم درست است را انجام داده‌ام و هیچ‌وقت از جاده درستی منحرف نشدم، گفت: در آستانه عید نوروز هستیم و همه قصد دارند به سفر و تفریح بروند اما کار همکاران بنده تازه در شرایط بسیار سخت و حجم بالای کار در حمل‌ونقل هوایی، جاده‌ای، ریلی، بندری آغاز می‌شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه همواره آنچه فکر می‌کردیم درست است را انجام داده‌ام و هیچ‌وقت از جاده درستی منحرف نشدم، گفت: در آستانه عید نوروز هستیم و همه قصد دارند به سفر و تفریح بروند اما کار همکاران بنده تازه در شرایط بسیار سخت و حجم بالای کار در حمل‌ونقل هوایی، جاده‌ای، ریلی، بندری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباس آخوندی صبح امروز در بدو ورود به وزارت راه و شهرسازی با استقبال معاونان و کارکنان این وزارتخانه مواجه شد و در جمع آنان در سخنرانی کوتاهی از محبت و لطف همکاران خود تشکر کرد و گفت: امیدوارم که بتوانیم همواره برای آبادانی ایران و سرافرازی کشور گام برداریم و در راستای توسعه کشور کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم با تعهد و تلاش به تمام مشکلات غلبه کنیم، افزود: آنچه بنده در  مجلس خدمت نمایندگان ملت شریف ایران عنوان کردم چیزی نبود به‌جز گزارش کار همکارانم در وزارت راه و شهرسازی که در شرایط سخت در تمام صحنه‌های  حضور داشتند و فداکاری کردند.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به همکاران خود، خاطرنشان کرد: با تلاش شما بود که توانستیم حمل‌ونقل را سرپا نگه‌داریم و مسکن را توسعه بدهیم و به شهرسازی نظم و انضباط بدهیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بنده نماینده شما در مجلس در دفاع از فعالیت‌های این وزارتخانه بودم، افزود: این وزارتخانه سرآمد سلامت و کارایی است که با توجه به نوع کار این وزارتخانه نقش بسیار مهمی در اقتصاد و زندگی مردم دارد در همین راستا هر نوع کاستی سریعاً انعکاس گسترده خواهد داشت.

وزیر کابینه دولت دوازدهم، تصریح کرد: یکی از نکاتی که به اعتقاد بنده بسیار مهم است صداقت و درستکاری است. بنده در تمام موارد چه در هنگام رأی اعتماد و چه در زمان استیضاح هیچ‌وقت تلاش نکردم که امر غیرواقع بگویم. همواره از بُعد صداقت و درستی گام برداشته‌ام.

او با تأکید بر اینکه کسی که از جاده صداقت خارج نشود هیچ‌وقت هیچ نگرانی برای پاسخگویی ندارد، تصریح کرد: کسی نگران است که بخواهد امر خلاف واقع و مطلب ناصحیح را صحیح جلوه بدهد. اگر انسان همواره صادق و راست‌گو باشد هیچ نگرانی از سخت‌ترین شرایط پاسخگویی ندارد.

آخوندی با تأکید بر اینکه همواره آنچه فکر می‌کردیم درست است را انجام داده‌ام و هیچ‌وقت از جاده درستی منحرف نشدم، گفت: در آستانه عید نوروز هستیم و همه قصد دارند به سفر و تفریح بروند اما کار همکاران بنده تازه در شرایط بسیار سخت و حجم بالای کار در حمل‌ونقل هوایی، جاده‌ای، ریلی، بندری آغاز می‌شود. بنده از تمام همکاران خود درخواست می‌کنم که با تعهد و تلاش آماده خدمت‌رسانی به مردم باشند.

photo_2018-03-14_11-03-21

 

photo_2018-03-14_11-03-24

photo_2018-03-14_11-03-17

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.