| کد خبر: 162860 |

در شماره 155 هفته‌نامه «حمل‌ونقل» بخوانید:

◄ نظرسنجی، گفت‌وگو و روایت‌هایی از استیضاح عباس آخوندی

نکته دیگر این است که در این نظرسنجی از نماینده‌هایی از کمیسیون‌های مختلف مجلس سؤال شده و در انتخاب نماینده‌ها هیچ اعمال سلیقه‌ای نشده است، بلکه همان‌طور که گفته شد، نماینده‌ها به‌صورت اتفاقی و از کمیسیون‌های مختلف برای پرسش انتخاب‌شده‌اند.

تین نیوز

استیضاح سوژه خبری چند هفته اخیر اکثر رسانه‌های خبری، کانال‌های تلگرام و شبکه‌های اجتماعی بوده و هست.

به قول یکی از نماینده‌های مجلس، سونامی استیضاح در کشور رخ‌داده است.  هشت ماه از عمر دولت دوازدهم می‌گذرد و هنوز عمر آن به یک سال نرسیده است که نماینده‌های مجلس چنین سونامی را در کشور راه انداخته‌اند.

سه وزیر در آستانه استیضاح هستند؛ وزرای راه‌وشهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر جهادکشاورزی این هفته در مجلس حاضر می‌شوند تا ابهامات نماینده‌ها را رفع کنند. در این میان عباس آخوندی، وزیر راه­‌وشهرسازی، سومین ­‌بار است که استیضاح می‌شود. او به‌غیراز این، بارها برای پاسخگویی به پرسش‌های نماینده‌ها به کمیسیون‌های مختلف مجلس رفت‌وآمد داشته است، اما همچنان نماینده‌ها در تلاش هستند او را استیضاح کنند. استیضاحی که بسیاری از چهره‌ها معتقدند سیاسی است.

شماره 155 هفته‌نامه «حمل‌ونقل» به این موضوع اختصاص دارد. در این شماره تحریریه هفته‌نامه«حمل‌ونقل» به‌صورت تلفنی از نماینده‌های مجلس نظرسنجی انجام داده‌اند و نماینده‌ها از کمیسیون‌های مختلفی مورد پرسش قرار گرفته‌اند که آیا با استیضاح عباس آخوندی موافق هستند یا خیر و همچنین از آن‌ها سؤال شده است که آیا استیضاح آخوندی در مجلس رأی می‌آورد یا خیر.

اکثر نمایندگانی که به‌صورت اتفاقی در لیست نظرسنجی قرارگرفته بودند، با استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه­‌و­شهرسازی، مخالف بودند. بسیاری این استیضاح را سیاسی خواندند و گفتند که در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست. گفتند که آخوندی شخصیتی علمی است و باید با نگاه کارشناسی و دقیق عملکرد او را ارزیابی کنیم. عده‌ای هم گفتند که در استیضاح آخوندی غرض‌ورزی وجود دارد و برای همین با آن مخالف هستند و گفتند که وزیر راه‌­وشهرسازی در این مدت کم که از عمر دولت دوازدهم می‌گذرد، با وجود بودجه‌ای که در اختیار داشته است، دستاوردهای چشمگیری دارد.

نکته دیگر این است که در این نظرسنجی از نماینده‌هایی از کمیسیون‌های مختلف مجلس سؤال شده و در انتخاب نماینده‌ها هیچ اعمال سلیقه‌ای نشده است، بلکه همان‌طور که گفته شد، نماینده‌ها به‌صورت اتفاقی و از کمیسیون‌های مختلف برای پرسش انتخاب‌شده‌اند.

به‌غیراز این نظرسنجی در 4 صفحه هفته‌نامه «حمل‌ونقل» می‌توانید مطالب دیگری هم درباره استیضاح عباس آخوندی، پیشینه او، اقداماتی که انجام داده است و یادداشت‌ها و گفتگوهایی بخوانید. در گزارشی هم زندگی عباس آخوندی که امروز وزیر راه‌شهرسازی دولت دوازدهم است مورد بازخوانی قرارگرفته است و همچنین گفتگویی با کوروش کرم‌پور حقیقی، دبیر کمیسیون انرژی مجلس انجام‌ شده است که او در صحبت‌هایش بیان کرده که عباس آخوندی پرکارترین وزیر دولت حسن روحانی است. او حتی گفته است که آخوندی از محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز موفق‌تر است.

برای اشتراک و دریافت هفته‌نامه «حمل‌ونقل» می‌توانید با شماره 44412624 تماس بگیرید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.