| کد خبر: 162757 |

نماینده مردم جیرفت:

◄ استیضاح آخوندی به منفعت کشور نیست

در آستانه سفرهای نوروزی سال 97 قرار داریم و استیضاح وزیر راه در این شرایط اشتباه است ضمن اینکه اگر نمایندگان متقاضی می‌توانند تا پایان تعطیلات برای برگزاری جلسه استیضاح صبر کنند.

تین نیوز

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: مشکلات از ادغام وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و نمی‌توان همه گناه‌ها را از آقای آخوندی دانست.

به گزارش تین‌نیوز،  یحیی کمالی‌پور درباره استیضاح عباس آخوندی افزود: مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستم و معتقدم استیضاح آخوندی به منفعت کشور نیست کار با استیضاح  راه و شهرسازی درست نمی‌شود.

نماینده مردم جیرفت در مجلس بیان کرد: در آستانه سفرهای نوروزی سال 97 قرار داریم و استیضاح وزیر راه در این شرایط اشتباه است ضمن اینکه  اگر نمایندگان متقاضی می‌توانند، تا پایان تعطیلات برای برگزاری جلسه استیضاح صبر کنند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس خاطرنشان کرد: از زمانی که وزارت راه و وزارت مسکن با یکدیگر ادغام شدند مشکلات این وزارتخانه افزایش یافت و نمی‌توان همه گناه‌ها را به سمت آقای آخوندی برد.

به گزارش ایرنا، این نماینده مجلس عنوان کرد: سؤال من از استیضاح‌کنندگان این است، اگر آخوندی را بردارید با کدام مدیر مجموعه می‌خواهید ساختار را اصلاح کنید؟ نخست ما باید به‌صورت کارشناسی ساختار‌ها را اصلاح کنیم و در سایه اصلاح ساختار‌ها به مدیریت‌ها بپردازیم.

یحیی کمالی پور، نماینده مردم جیرفت در حالی مخالفت خود با استیضاح وزیر راه و شهرسازی را اعلام کرد که تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس نیز طی چند روز اخیر مخالفت خود را اعلام کرده‌اند و یکی از دلایل اصلی مخالفت خود را سفرهای نوروزی 97 و لطمه‌ای که در این حیطه وارد خواهد کرد اعلام کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.