| کد خبر: 162333 |

◄ راه‌اندازی سامانه آنالیز اتوبوس‌های اسکانیا در کرمان

راه‌اندازی سامانه آنالیز اتوبوس‌های اسکانیا از مهم‌ترین مواردی بود که در نود و سومین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در استان کرمان تصویب شد.

تین نیوز

 راه‌اندازی سامانه آنالیز اتوبوس‌های اسکانیا  از مهم‌ترین مواردی بود که  در نود و سومین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها به ریاست وزیر راه‌و‌شهرسازی  در استان کرمان مورد بررسی تصویب شد.

به گزارش تین‌نیوز سامانه آنالیز سلامت فنی اتوبوس، کاهش سرعت مجاز در برخی محورهای استان و افزایش تعداد پاسگاه‌های پلیس از مواردی بود که در این جلسه بررسی شد و در مورد برخی تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شد.

برای جلوگیری از حوادث ناشی از نقص فنی وسیله نقلیه با راه‌اندازی سامانه آنالیز سلامت فنی خودرو (FMS) در اتوبوس‌های اسکانیا موافقت شد و مورد تصویب قرار گرفت.

ارزیابی صورت گرفته در این جلسه با توجه به نتایج مثبت اجرای آزمایشی طرح مبنی بر وجود نقص فنی و خطا در وسایل نقلیه مزبود که بر روی  ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس انجام شد.

همچنین در این جلسه علل افزایش کشته‌های تصادفات رانندگی در 9ماهه امسال استان  بر طبق گزارش ارائه‌شده موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌و‌شهرسازی در این جلسه بررسی کاهش سرعت در برخی از محورهای حادثه‌خیز و همچنین آمار تردد استان، نسبت به افزایش تعداد پاسگاه‌های پلیس راهور و رسیدگی به موضوع خودروهای حامل اتباع افغان، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

درباره عدم تخصیص کامل بودجه حاصل از محل درآمدهای جرائم تخلفات رانندگی، مقرر شد سازمان برنامه‌وبودجه کشور، گزارش جامعی را در نشست آینده کمیسیون ارائه کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.