| کد خبر: 161508 |

با حکم عباس آخوندی

◄ مسئول پیگیری سقوط هواپیما تهران-یاسوج مشخص شد

درپی حادثه تلخ سقوط هواپیما مسافربری مسیر تهران یاسوج وزیر راه و شهرسازی با شرکت در جلسه اضطراری در سازمان هواپیمایی کشوری از نزدیک در جریان فعالیت‌های ارگان‌های مختلف برای کشف لاشه هواپیما و امدادرسانی قرار گرفت.

تین نیوز

درپی حادثه تلخ سقوط هواپیما مسافربری مسیر تهران-یاسوج وزیر راه و شهرسازی با شرکت در جلسه اضطراری در سازمان هواپیمایی کشوری از نزدیک در جریان فعالیت‌های ارگان‌های مختلف برای کشف لاشه هواپیما و امدادرسانی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز، در این جلسه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را موظف به تشکیل ستاد بررسی سانحه و ۱۱ گروه تخصصی همراه در روز جاری کرد.

متن حکم مذکور به شرح زیر اعلام‌شده است:

جناب آقای مهندس عابدزاده

رئیس محترم سازمان هواپیمایی کشوری

با سلام

با توجه به وقوع سانحه برای هواپیمای ATR متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان به شماره پرواز ۳۷۰۴ مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ از مبدأ فرودگاه مهرآباد به مقصد یاسوج، بدین‌وسیله مأمور می‌شوید تا براساس ماده ۲۲ قانون هواپیمایی کشوری و آیین‌نامه اجرایی آن مصوب مورخ ۱۳۹۰/۵/۳۰ نسبت به تشکیل ستاد بررسی سانحه و ۱۱ گروه تخصصی آن در روز جاری اقدام فرمایید. ضروری است براساس انکس ۱۳ ایکائو و مقررات قانونی تمام اسناد و مدارک مرتبط موردبررسی قرارگرفته و در ادامه از نماینده رسمی شرکت سازنده هواپیما نیز دعوت به عمل آید.

این‌جانب هیأتی را با مسئولیت آقای مهندس مهرداد تقی‌زاده تعیین کرده‌ام تا بر تمام فرآیند بررسی سانحه نظارت داشته باشند. لطفاً دستور فرمایید که ستاد بررسی سانحه همکاری لازم را در تمام مراحل بررسی معمول دارند.

امید که با ریشه‌یابی دقیق و درست این سانحه درس‌های لازم برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه گرفته شود و نتیجه جهت آگاهی عمومی اعلام گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.