| کد خبر: 160422 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل می‌شود.

تین نیوز
 

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل می‌شود.

به گزارش راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در آستانه دهه فجر و با حضور در برنامه ویژه گفتگوی خبری در اردبیل اظهار کرد: با تحویل این بیمارستان امیدواریم تجهیز آن به همت دانشگاه علوم پزشکی انجام و زمینه بهره‌برداری و ارائه خدمات به مردم به سرعت فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این پروژه ساختمان امور مالیاتی جعفرآباد نیز در گرامی داشت ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه پروژه‌های افتتاحی حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش راه و مسکن با سرمایه‌گذاری ۴۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند، اضافه کرد: از جمله این پروژ‌ه‌ها زیرسازی و آسفالت چندین راه روستایی و محور اردبیل – حور و سیدآباد به گرمی است که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح و تحویل اهالی خواهد شد.

حیدری بیان کرد: در حوزه بازآفرینی شهری ۶ پروژه با صرف هزینه ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: در گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر نیز با ۶۴ میلیارد تومان آورده مردم و پرداخت تسهیلات به متقاضیان تحویل خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در حوزه مسکن مهر نیز گفت: در بخش مسکن مهر سعی‌مان بر این است تا نیمه اول سال آینده تمامی واحد‌های مسکن مهر را به جز تعداد ۳۹۰ واحد که پرونده آن‌ها در مراجع قضایی است تکمیل و به صاحبان آن‌ها واگذار خواهد شد.

حیدری در ادامه بیان کرد: با بهره‌برداری یک هزار و ۲۰۰ واحد در ایام دهه فجر ۲۵۰ واحد نیز با معرفی بانک‌ها برای تعیین تکلیف تقسیط آن‌ها به سرعت به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و ۸۰۰ واحد باقیمانده نیز که به دلیل اختلاف با پیمانکار ما حکم تکمیل این واحد‌ها را به نفع راه و شهرسازی گرفتیم امیدواریم نسبت به واگذاری آن‌ها اقدامات عملی را به سرعت شاهد باشیم.

وی در مورد پروژه‌های حوزه بازآفرینی شهری نیز افزود: در بخش بازآفرینی شهری مطالعات سه شهر اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌اباد تکمیل و زمینه اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده به وجود آمده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با همکاری شهرداری و مراکز علمی و دانشگاهی قرار شده در سه شهرستان پرجمعیت استان مطالعات با هدف بازآفرینی شهری در قالب بافت تاریخی، فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی انجام شده و طرح‌های توجیهی در این زمینه مورد دقت قرار گیرد.

حیدری از تامین اعتبار برای آغاز مطالعات بازآفرینی شهری در مابقی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با تاکید استاندار اردبیل و تامین ۳۰۰ میلیون تومان قرار است در همه شهرستان‌ها مطالعات طرح بازآفرینی شهری به انجام رسیده و زمینه عملیاتی شدن این طرح‌ها فراهم آید.

وی بیان کرد: پنج برابر اعتبارات حوزه بازآفرینی شهری با پیگیری راه و شهرسازی و توجه ویژه استانداری افزایش یافته و انتظار می‌رود با تزریق این منابع به سرعت طرح‌های مصوب در این بخش به انجام برسد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.