| کد خبر: 150297 |

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان انجام خواهد شد:

افتتاح و بهره‌برداری پروژه آزادراهی در استان اصفهان

وزیر راه و شهرسازی در سفر دو روزه به استان اصفهان ضمن بازدید و افتتاح از چند پروژه راهسازی و بازدید از پروژه ریلی احداث واحد مسکونی در بافت فرسوده را در برنامه دارد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در سفر دو روزه به استان اصفهان ضمن بازدید و افتتاح از چند پروژه راهسازی و بازدید از پروژه ریلی احداث واحد مسکونی در بافت فرسوده را در برنامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از معاونین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته با حضور در اصفهان از روند اجرایی پروژه آزادراه شرق اصفهان بازدید، ادامه آزادراه غرب اصفهان را افتتاح و بافت فرسوده محله همت‌آباد، پروژه مترو بهارستان، ایستگاه راه‌آهن ریز و ۱۲ کیلومتر خط اتصال به فولادمبارکه و پروژه دوخطه شدن مسیر ریلی زرین‌شهر به بافق بازدید خواهد کرد.

عباس آخوندی در این سفر کلنگ احداث ادامه مسیر کنارگذر غرب اصفهان به سمت آزادراه اصفهان – شیراز به طول ۲۸ کیلومتر را بر زمین می‌زند.

گفتنی است در این سفر پروژه آزادراه غرب اصفهان به طول ۱۵ کیلومتر، واحدهای مسکن مهر استان به تعداد ۲۳۳۵ واحد، ۴ باب واحدهای آموزشی، فرهنگی و مذهبی در شهرهای جدید و پروژه  WIM (توزین در حال حرکت) افتتاح و عملیات اجرایی ۷۲ واحد مسکونی واقع در بافت فرسوده محله همت‌آباد اصفهان آغاز و از پروژه‌های ریلی بازدید خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.