| کد خبر: 145968 |

در سفر یک روزه به خراسان رضوی صورت گرفت:

سفر درون‌شهری وزیر راه و شهرسازی با قطار شهری

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه هاشمی نژاد مشهد با قطار شهری به محل اقامت خود عزیمت کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه هاشمی نژاد مشهد با قطار شهری به محل اقامت خود عزیمت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ‌وزارت راه و شهرسازی عصر روز ۱۵ شهریورماه  دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود خود به فرودگاه مشهد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه با قطار شهری به سمت محل اقامت خود رفت.

گفتنی است هدف این مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی دستیابی به اطلاعات لازم از حرکت قطارهای شهری بود.

در جریان این سفر اطلاعات مربوط به مترو در ساعات مختلف به سمع و نظر وی رسید و در گفتگویی با مسئولان قطار شهری وی خواستار راه‌اندازی خط اکسپرس در طی سفرهای شهری با مترو شد.

گفتنی است در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان‌رضوی، میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها و مشاور وزیر در امور راه روستایی، محسن نریمان قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان‌ها، ایزدی معاون معماری‌و‌شهرسازی وزیر راه‌و‌شهرسازی ، حبیب‌الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران‌و‌بهسازی شهری ایران، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حضور دارند و وی را همراهی می‌کنند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.