| کد خبر: 142888 |

فدراسیون حمل و نقل و لجستیک متشکل ار ۱۲ انجمن حمایت خود از ابقای آخوندی را اعلام کرد

فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران متشکل از ۱۲ انجمن، اتحادیه و کانون صنفی در بیانیه ای خطاب به وکلای مردم در خانه ملت حمایت خود را از ابقای «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی در دولت دوازدهم اعلام کرد.

تین نیوز

فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران متشکل از ۱۲ انجمن، اتحادیه و کانون صنفی در بیانیه ای خطاب به وکلای مردم در خانه ملت حمایت خود را از ابقای «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی در دولت دوازدهم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فدراسیون حمل‌و‌نقل و لجستیک ایران متشکل از انجمن پایانه داران بنادر ایران، انجمن صنعت بانکرینگ ایران، انجمن شرکت هیا هوایپمایی ایران، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس، انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی اردبیل، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل سنگین، کانون انجمن های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، مجمع ایران برای فردا- تولید، صادرات، خدمات حمل و نقل و لجستیک و انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی مالکان کامیون ایران حمایت خود از عملکرد اخوندی در دولت یازدهم را در بیانیه ای اعلام کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است :

 بخش حمل و نقل از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تاثیر قراردادن فرآینده توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می شود. حمل و نقل، با ایفای نقش رابط میان بازار مصرف، به مثابه پایه های پلی است که بخش های مختلف جوامع با عبور از روی آن،  به سمت توسعه پایدار حرکت می کنند. حمل و نقل در جمهوری اسلامی ایران، دورانی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته که ویژگی اصلی آن تلاش برای دستیابی به جایگاهی والاتر و فردایی بهتر است.

وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم و با حضور جناب آقای عباس آخوندی با شناسایی دقیق مشکلات هر بخش و گماردن افراد متعهد و متخصص در سمت های حساس مدیریتی در سازمان های تخصصی دریایی، ریلی، جاده ای، هوایی، شهرسازی و شرکت های متعدد تخصصی عزم سازمانی را ایجاد کردند تا برای توسعه حوزه ماموریت و مسئولیت شان و جبران عقب افتادگی های این وزارتخانه پر مسئولیت و بزرگ و برای به روز کردن و کارآمد ساختن حوزه های بندری و دریایی، ریلی، جاده ای، هوایی، شهرسازی و مسکن در مسیر تحقق پیشرفت کشور، از سرمایه عظیم اجتماعی جامعه استفاده بهینه و شایسته نمایند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.