| کد خبر: 142674 |

علی آزاد دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی:

◄ در دوره آخوندی مطالبات به ارث رسیده از دولت قبل پرداخت شد

علی آزاد، دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی درباره عملکرد عباس آخوندی در دولت یازدهم گقت: علی رغم کمبود بودجه با کمک مصوبه‌های مجلس و اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی توانست مطالبات و معوقات پیمانکاران را که از دولت قبل به ارث رسیده بودپرداخت نماید.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی درباره عملکرد عباس آخوندی در دولت یازدهم گفت: علی‌رغم کمبود بودجه با کمک مصوبه‌های مجلس و اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی توانست مطالبات و معوقات پیمانکاران را که از دولت قبل به ارث رسیده بودپرداخت کند.

علی آزاد، در ادامه بیان کرد: سروسامان دادن به وضعیت راهسازی و اجرای طرح‌های زیر بنایی در راستای توسعه و شکوفایی کشور از اقداماتی است که در دوره وزارت عباس آخوندی صورت گرفته است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان آخوندی افزود: به‌کارگیری افراد با تجربه و متعهد در پست‌های اجرایی، حسن رابطه با پیمانکاران سخت کوش در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی و ایجاد اشتغال از نقاط قوت دوران خدمت وی بوده است.

علی آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: اجرا و احداث 220 کیلومتر آزادراه، 3300 کیلومتر بزرگراه اصلی، 3000 کیلومتر راه اصلی، 6000 کیلومتر راه فرعی و روستایی، بهسازی و آسفالت ده هزار کیلومتر از راه‌های ساخته‌شده قبلی در کشور، برقراری سامانه‌های کنترلی و نظارتی ترافیک، بهسازی و توسعه 28 فرودگاه و پیشرفت‌های محسوس در سایر امور هوایی، دریای و ریلی از دستاوردهای دوره وزارت ایشان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.