| کد خبر: 142583 |

خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام شد:

تأکید اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور بر حضور مجدد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی

اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور طی صدور بیانیه‌ای خواستار صدور رأی اعتماد به عباس ٖآخوندی از سوی نمایندگان مجلس شواری اسلامی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم شد.

تین نیوز

اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور طی صدور بیانیه‌ای خواستار صدور رأی اعتماد به عباس ٖآخوندی از سوی نمایندگان مجلس شواری اسلامی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم  شد.

به گزارش تین‌نیوز، اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور خواستار صدور رأی اعتماد به عباس ٖآخوندی از سوی نمایندگان مجلس شواری اسلامی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم  شد.

در این بیانیه آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما، خاطر عالی را مستحضر می‌دارد. این اتحادیه کشوری که شامل ۱۶ اتحادیه استانی و ۲۶۲ شرکت تعاونی حمل ونقل در کشور می‌باشد بعرض می‌رساند اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی حمل ونقل، نهایت رضایت خود را از آقای دکتر عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی داشته و دارد، چون همیشه حامی شرکت‌های تعاونی بوده و معاون محرم ایشان جناب آقای مهندس کشاورزیان با تصویب قوانین مترقی و حذف اشکالات دست وپاگیر جهت شرکت‌های تعاونی حمل ونقل بیشترین مساعدت و کمک را نموده‌اند و جامعه حمل ونقل و رانندگان تحت پوشش شرکت‌های تعاونی رضایتمندی خود را از این عنصر مفید و لایق و زحمتکش و حامی شرکت‌های تعاونی اعلام می‌داریم و خواهان استمرار وجود شریف ایشان در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بوده و هستیم.

نظر به اینکه چون چند روز قبل در یک گروه تلگرامی سخنان سخیف و شرم‌آوری را در مورد این دولتمردان باشرف مشادهده نمودیم که کذب محض بوده و به قصد تخریب این عزیزان می‌باشد. لذا از جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس تقاضا داریم به وزیر محبوب ما رای اعتماد داده و سایه آقای مهندس کشاورزیان را برسر صنف حمل ونقل اشاعه داده و مستدام فرمائید. قبلا از لطف و عنایت حضرتعالی سپاسگزار و شاکر می‌باشیم.

باتقدیم و احترام

رئیس هیئت مدیره

رضا سرابیان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.