◄ خدمات کم و ضعیف در حین سفر را اطلاع رسانی کنید
بر اساس آنچه در شبکههای اجتماعی مطرح شده، اخیرا کمیتهای در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده که قرار است به بررسی و پیگیری نقاط ضعف و قوت سفر با مدلهای مختلف حملونقل بپردازد.
بر اساس آنچه در شبکههای اجتماعی مطرح شده، اخیرا کمیتهای در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده که قرار است به بررسی و پیگیری نقاط ضعف و قوت سفر با مدلهای مختلف حملونقل بپردازد.
به گزارش تیننیوز، با تشکیل این کمیته وزارت راه و شهرسازی گزارش نقاط ضعف و قوت سفرها را از مسافران و استفاده کنندگان از هر یک از مدلهاى حملونقل دریافت میکند تا به میزان رضایتمندی مسافران از خدمات ارایه شده، دست یابد.
در پیامی که در این مورد در شبکههای اجتماعی منتشر شده رضایتمندی از خدمات مسافری حق مسافران اعلام و بیان شده که این موضوع در وزارت راه و شهرسازی تحت عنوان "مشتریمداری" دنبال میشود.
بر این اساس استفاده کنندگان از مدلهای مختلف حملونقل میتوانند هرگونه نارضایتی، خدمات کم و ضعیف و همچنین نکات مثبت و جالب در حین سفر با مد هوایی، ریلی، جادهای را به اطلاع مسئولان مرتبط در این کمیته برسانند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.