| کد خبر: 132604 |

مسئول ساماندهی امور شهری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) به تین‌نیوز گفت:

◄ اجباری برای خرید «تویوتا» برای تاکسی فرودگاه نداشته‌ایم/ بدهی 600 میلیونی شرکت تعاونی تاکسیرانی به شهر فرودگاهی

تین نیوز

مسئول ساماندهی امور شهری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با توجه به اعتراض برخی از رانندگان تاکسی ویژه فرودگاه امام (ره) گفت: ما جلسات مکرری با شرکت تعاونی تاکسیرانی برای ساماندهی وضع موجود داشتیم که متاسفانه اتفاق خاصی رخ نداد.

 

سلیمان بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص اعتراض رانندگان تاکسی ویژه فرودگاه‌های امام خمینی (ره)  که صبح امروز (ششم خردادماه) مقابل وزارت راه و شهرسازی تجمع کرده بودند، توضیح داد: تاکسی ویژه با شرکت تعاونی تاکسیرانی کار می‌کند و تاکسی‌ها به صورت مستقیم با شهر فرودگاهی امام (ره) طرف قرارداد نیستند و در حال حاضر ما تنها با 6 شرکت تاکسیرانی طرف قرارداد هستیم.

 

وی در همین رابطه ادامه داد: شرکت تعاونی تاکسیرانی عملا از سال 93 با شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) قراردادی نداشته و متاسفانه شرکت تعاونی نتوانسته مجموعه خود را مدیریت کند و در حال حاضر حدود 600 میلیون تومان نیز به شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) بدهکار است.

 

وی با بیان اینکه از سال گذشته چندین مرتبه برای مدیریت و ساماندهی تاکسیرانی  با این شرکت جلسه برگزار کردیم و به آنها تذکر دادیم، گفت: برخی از ماشین‌های این تعاونی بیش از 10 سال سابقه خدمت دارد که طبق آیین‌نامه جزء تاکسی‌های فرسوده محسوب می‌شوند.

 

سلیمان‌بیگی با بیان اینکه اعتراض رانندگان تاکسی‌ بیشتر متوجه خود مدیران شرکت تعاونی تاکسیرانی است، بیان داشت: ما جلسات مکرری با این تعاونی برای ساماندهی وضع موجود داشتیم که متاسفانه اتفاق خاصی رخ نداد.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی از این رانندگان اعتراض کردند که باید اتومبیل تویوتا هیبریدی 200 میلیون تومانی داشته باشند که این موضوع اصلا درست نیست و شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) چنین موضوعی را مطرح نکرده است.

 

مسئول ساماندهی امور شهری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) می‌افزاید: ما برای هر شرکتی که در شهر فرودگاهی امام‌(ره) خدمات‌رسانی می‌کند استانداردی را نظیر ایمنی، کیفیت، سال ساخت خودرو و ... تعریف کرده‌ایم اما هرگز عنوان نکردیم که باید چنین ماشینی را تهیه کنند.

 

سلیمان‌بیگی توضیح داد: برخی از این شرکت‌‌های تاکسیرانی، خودشان با برخی از شرکت‌ها برای تهیه خودرو مجموعه خودشان قرارداد می‌بندند و در نهایت به رانندگان مجموعه خود اعلام می‌کنند که باید این اتومبیل‌ها را تهیه کنند و این موضوع هیچ ارتباطی با شرکت فرودگاه‌ها ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.