| کد خبر: 128370 |

آمادگی نیروهای خدمات شهری برای مقابله با سیل و طوفان‌های احتمالی تهران

تین نیوز

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی نیروهای خدمات شهری در همه سطوح برای خدمات رسانی در سیل و طوفان های احتمالی کلانشهر تهران گفت: در طوفان دو روز گذشته تهران حدود 70 مورد سقوط درخت داشته‌ایم.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، اصغر عطاییدر تشریح خسارت‌های وارد شده به تهران در طوفان گفت: خوشبختانه میزان خسارت‌های وارده به تهران به لحاظ معادل ریالی قابل توجه نبوده است البته در کلانشهر تهران شاهد سقوط حدود 70 درخت بودیم که با توجه به شرایط تهران هریک از این درخت ها برای شهروندان تهرانی ارزش بسیاری دارند.

 

وی افزود: معمولا در ایام بهار شاهد بارندگی های شدید و طوفان های با سرعت زیاد هستیم لذا در طول این ایام همه نیروهای ما از جمله پیمانکاران و مسئولین در آماده باش کامل هستند. در طوفان دو روز گذشته با سرعت بیش از 80 کیلومتر در شهری مانند تهران با وسعت 700 کیلومتر مربع همه انتظار اتفاقات زیادی بودند اما با توجه به آمادگی همه نیروهای خدمات شهری از بروز بسیاری از این اتفاقات جلوگیری شد. همچنین تمامی پیام هایی که مردم از طریق 137 اعلام کردند توسط نیروها اقدام شد.

 

وی ادامه داد: در این طوفان زیرساخت ها دچار مشکل نشد چرا که در تهران مناطق، ناحیه ها و محلات در طول سال در کنترل هستند و در این مواقع تیز اقدامات لازم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود با این تدابیر خوشبختانه در طوفان شاهد خسارت جانی و خسارت به زیرساخت ها نبودیم.

 

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی نیروهای خدمات شهری برای روزهای آینده از شهروندان درخواست کرد از قرار دادن اشیایی که احتمال سقوط آنها وجود دارد در مکان هایی مانند پشت بام و بالکن ها جلوگیری کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.