| کد خبر: 98371 |

نائب رئیس انجمن پایانه‌داران بنادر ایران:

◄ انتصاب افراد شایسته نویدبخش ارتقای بنادر است

تین‌نیوز| نایب رئیس انجمن پایانه‌داران بنادر ایران، انتصاب افراد شایسته را کلید توسعه پایدار بنادر مهم در شمال و جنوب کشور دانست و گفت: حضور افراد آگاه به ظرفیت‌های داخلی کشور، نوید بخش توسعه و ارتقای بنادر کشور است.
 
به گزارش تین‌نیوز هفته گذشته منصور آرامی نماینده و سخنگوی کمسیون عمران مجلس پیشین، به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

او که در مجلس نهم سخنگوی کمیسیون عمران و رئیس کمیته بندری و دریایی مجلس بود، سابقه یک دوره نمایندگی مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شهرداری بندرعباس و مدیرکل اجتماعی استانداری هرمزگان را دارد.
 
در همین رابطه حسن یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با تبریک انتصاب منصور آرامی به سمت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، عضویت وی در هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، را موجب توسعه و ارتقای بنادر ایران دانست.
 
نقش 60 درصدی هرمزگان در حمل و نقل دریایی کشور
او با اشاره به نقش محوری استان هرمزگان در 60 درصد از تعاملات حمل و نقل دریایی کشور، انتخاب افرادی با دانش مدیریت که در سطوح بالای تصمیم‌گیری دخیل بوده و ضرورت‌ها و نیازهای منطقه را به خوبی می‌شناسند، کلید توسعه‌ی پایدار بنادر مهم در شمال و جنوب کشور دانست.
 
یگانه همچنین افزود: كميته‌ی امور بندري كميسيون عمران مجلس، در سال‌های گذشته تلاش‌های مثبتی در جهت ارتقای سطح بنادر کشور داشته است و قطعا پشتوانه علمی و تجربه‌ی آقای آرامی در ریاست این کمیته به حوزه صنعت حمل و نقل دریایی وارد خواهد شد و ما تحولاتی جدی را در عرصه‌ی اقتصاد دریا محور شاهد خواهیم بود.
 
یگانه در ادامه به ضرورت‌های اقتصاد دریا محور اشاره کرده و آن را بخش جدایی‌ناپذیری از اقتصاد مقاومتی دانست.
 
نائب رئیس انجمن پایانه‌داران بنادر ایران، حضور افرادی با دانش و آگاهی نسبت به ظرفیت‌های داخلی کشور را در جایگاه تصمیم‌گیری نوید بخش توسعه و ارتقای بنادر کشور و تضمین کننده روند رشد میهن اسلامی دانست.
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.