| کد خبر: 155388 |

◄ کی بود ؟ کی بود؟ من نبودم !!!

همیشه همینطور است، برای ما که معمولا منافع فردی و جناحی اولویت اول است این بازی ها عادی است.

تین نیوز

وبلاگ حمید نجف-همیشه همینطور است، برای ما که معمولا منافع فردی و جناحی اولویت اول است این بازی ها عادی است در حالی که هنوز بعضی از هم وطنانمان زیر آوار در انتظار نجات هستند از همان لحظات اول حادثه جنگ رسانه ای جناح ها با یکدیگر آغاز شد و دو طرف از ناکارآمدی طرف دیگری گفتند و مدیریت قوی  خود،  رسانه های جیره خوار هم که البته در درست کردن پیاز داغ ماجرا و اضافه کردن سیر ترشی ید طولایی دارند در این بین سنگ تمام گذاشتند.

 گروهی مسکن مهر را سیبل کردند و دسته ای دیگر بیمارستان نوساز را عده ای بر مدیریت قبلی ها تاختند و گروهی مدیریت فعلی را زیر سئوال بردند.

حال اینکه مدیریت هر دو گروه نه قابل دفاع است و نه قابل تائید البته برای افراد و رسانه هایی که در پای این سفره نشسته اند و ارتزاق می کنند دفاع از نداشته ها امری عادی است .

می گویند روزی ناصر الدین شاه و همرامانش به باغ دوشان تپه رفتند ، نهال گل سرخ قشنگی جلوی عمارت نظر شاه را جلب کرد، فورا کاغذ و قلم برداشت و شروع بکشیدن آن گل نمود، نقاشی که تمام شد، آنرا به مستوفی الممالک نشان داد و گفت چطور است؟ قربان خیلی خوب است، بعد اقبال الدوله، قربان حقیقتا عالی است و بعد اعتمادالسلطنه، قربان نظیر ندارد وبعد یکی دیگر، این نقاشی حتی از خود گل هم طبیعی تر و زیباتر است و نوبت به ضیاالدوله رسید، حتی عطر و بوی نقاشی قبله عالم از عطر و بوی خود گل بیشتر و فرحناکتر است، همه حضار خندیدند، بعد از انکه خلوت شد، شاه به موسیو ریشار فرانسوی گفت: وضع امروز را دیدی؟! من باید با این بی ناموسها مملکت را اداره کنم.

حال حکایت رسانه هایی است که به خاطر گرفتن چند آگهی به ماله کشی عملکرد مدیران فعلی و سابق مشغولند و حتی از شرایط درد و رنجی که برای هموطنانشان پیش آمده هم شرمنده و شر مسار نیستند.

در این بین اما مردم و بعضی  از نهاد ها و سازمان ها و همچنین نیروهای مسلح بی توجه از بازی کثیف رسانه ای سنگ تمام گذاشتند ، سنگ تمامی که امیدوار به تداوم آن تا رسیدن به مقصود هستیم.

 

حمید نجف

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.