| کد خبر: 153202 |

درست فردای روز عروسی ام ، کارخانه ای که تا دلتان بخواهد محصولات ملی تولید می کرد ورشکسته شد و من بیکار شدم. تنها لطفی که به من شد پرداخت چند میلیونی سنوات بابت 7 سال سابقه کاری من در آنجا بود.

تین نیوز

وبلاگ فرزین پورمحبی-درست فردای روز عروسی ام ، کارخانه ای که تا دلتان بخواهد محصولات ملی تولید می کرد ورشکسته شد و من بیکار شدم. تنها لطفی که به من شد پرداخت چند میلیونی سنوات بابت 7 سال سابقه کاری من در آنجا بود. بعد از این ماجرا تقریبا خیالم راحت بود که حالا حالا کار پیدا نخواهم کرد چون تازه باید می رفتم: ته صف 28 میلیون بیکار فعلی کشور!

تنها راهی که بعنوان مرد خانه در پیش داشتم این بود که با همان چندر غاز کارخانه، کسب و کاری راه بیندازم و بزنم به زخم زندگی نوشکفته ام ...

خیلی تحقیق کردم تا بهترین جا را برای سرمایه گذاری پولم پیدا کنم. ناگفته نماند که حواسم را هم شش دونگ جمع کرده بودم تا مبادا در تله یکی از این کلاه برداری های مجازی و غیر مجازی بیفتم تا اینکه یک آگهی با عنوان بازی «بانک زیر آبی» توجهم را جلب کرد.

متن دقیق آگهی به شرح ذیل بود:

با مراحل بازی «بانک زیر آبی» آشنا شوید:

1- این بازی از سوی بانک مرکزی تایید رسمی شده است.

 

2- هر کس در نیمه راه این بازی را ول بکند ما هم او را در آخر کار ول خواهیم کرد!

3- در این بازی شما تحمل از دست دادن یک چیزی را خواهید آموخت(الان نمی گوییم آن چیز چیست تا برایتان سورپرایز شود!) در صورت موفقیت، شما به کسب مدال شجاعت «سن خوزه» نائل خواهید شد. (توضیح: «سن خوزه» نام شخصی است که حتی شلوارش را هم از دست داد اما با لبخند مرد!)

 

4- این بازی فقط شامل 10 مرحله است و بدین ترتیب نسبت به سایر بازی های مشابه دیگر که حداقل 50 مرحله دارند، بسیار ساده تر بوده و بازیکنانش خیلی زودتر به مقصد می رسند!

5- در ابتدا واژهBf30 را با سنجاق سر خاله تان روی پیشانی خود حک کنید (توضیح: این واژه مخفف: بهره و فایده 30 درصدی بانک ما است) و بعد هم عکس خاله تان را برای ما بفرستید!

6- شب ساعت ده شب از خواب یلند شوید و قبل از یک سریال پر بیننده تلویزیونی چندین بار آگهی های تبلیغاتی ما را ببینید و با آن بشدت احساس خوشبختی نمایید. اگر تصادفا آنموقع بیدار بودید بلافاصله بخوابید و در خواب خوشبخت شدن خودتان را ببینید و بعد فیلم «خواب خوشبختی تان» را برای ما بفرستید!

7- سرتان را به یکی از ستون های شعبات بانک های ما بزنید و دقت کنید که ستون حتما سیمانی باشد! وقتی احساس کردید مخ تان حسابی تکان خورده هر چه سریعتر پولتان را بردارید و چندتا اسکناس را داخل جوب بریزید (فقط چندتایی نه بیشتر) و از همه این داستان ها سلفی گرفته و برای ما بفرستید. عکس طوری باشد که مبلغ کل پول ها کاملا مشخص باشد!

8- بقیه پول را در یک گونی بریزید و ساعت 3 صیح بروید بالای پشت بام ساختمان پلاسکو و از همان جا آویزان شوید! اگر ساختمان پلاسکو سر جایش نبود نگران نشوید، کنار یکی از شعبات ما تا 8 صبح بایستید و بعد از باز شدن آن، بلافاصله وارد شده و کیسه پول را به صندوق داری که لبخند معنی دار می زند بدهید و با لبخندی بدون معنی به منزلتان برگردید!

9- بعد از چند روز هر روز بطور مرتب در تظاهرات شرکت کنید و شعار بدهید: «کسری پول که داشتند کل پولو برداشتند» بعد هم از این ماجرا سلفی بگیرید و برای ما بفرستید فراموش نکنید که حتما باید در سلفی لبخند بزنید!

10- وقتی از این همه قیل و قال نتیجه نگرفتید پس شما دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید؛ حالا وقتش هست که سریعا بالای پل عابر پیاده بروید و خودتان را با یک موبایل به پایین پرتاب کنید اگر توانستید در حین سقوط از خودتان سلفی همراه با لبخند بگیرید ما هم برایتان مدال شجاعت سن خوزه را می فرستیم. خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان

 

فرزین پورمحبی

وبلاگ‌نویس
منبع: سایت خبری خبرآنلاین
خواندنی ها

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین