| کد خبر: 144794 |

◄ برندسازی، غلبه بر چالش‌های حمل و نقل

وبلاگ حمید نجف-در دنیای پر رقابت امروزی که همواره شاهد ورشکستگی شرکت های ریز و درشت هستیم شاید توجه به برند سازی در بخش های تولیدی و خدماتی کشور اولین گام در جهت رفع این چالش ها باشد.

تین نیوز

وبلاگ حمید نجف-در دنیای پر رقابت امروزی که همواره شاهد ورشکستگی شرکت های ریز و درشت هستیم شاید توجه به برند سازی در بخش‌های تولیدی و خدماتی کشور اولین گام در جهت رفع این چالش‌ها باشد.

برندینگ یا برندسازی در حقیقت، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌شود، به شکلی که ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد.

هر چند برند شدن کار آسانی نیست اما حرکت به این سمت می تواند ضمن کسب اعتبار مشتری بر سلامتی تدریجی محصول و یا حتی خدمات ما بیفزاید به عبارت دیگر بر داشتن گام حرفه ای در بازار پر حجم  رقابت می تواند ضمن جلب اعتماد مردم به مرور بر پرستیژ واعتبارشرکت ها بیفزاید.

برای برند سازی نیاز به برنامه ریزی بلند مدت  و هدف گذاری دقیق داریم ، از امروز باید شرایط فردا و نیازهای آینده جامعه را رصد کنیم و برنامه ریزی خود را همسو با آن به پیش بریم.

برند سازی در حقیقت ابزاریست برای بدست آوردن برتری در بین رقبا ، نوعی تفکر پیشر وهدفمند است ، به عبارت دیگر برند سازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید بیشتر ثروت است آن هم با روش های نوین علمی ، داشتن یک برند قدرتمند به تدریج منجربه کاهش هزینه های جاری و سرمایه گذاری های نامناسب و بی هدف می شود.

بدون شک حرکت شرکت ها و بنگاه های  دولتی و خصوصی به این سمت می تواند ضمن تضمین سرمایه گذاری ها ، منافع  ذی قیمتی را  برای این شرکت ها و در نگاه وسیعتربرای کل کشوربه ارمغان آورد  .

طی ماه های اخیر با مطرح شدن پروژه شبکه سیر شرکت های مسافربری اقدامات شایسته ای در زمینه شناسایی ، انسجام و یکپارچه سازی شرکت های مختلف ، تحت چند برند خاص و بزرگ صورت گرفته است ، اقداماتی که ضمن  ارتقاء سطح خدمات در بخش حمل و نقل مسافر می تواند به تدریج به رضایتمندی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و طبعا جذب وافزایش بیشترمشتری کمک کند.

اینکه پس از سال ها بتوانیم با نظم و انضباط از آشفتگی این بخش از صنعت حمل و نقل جاده ای کشور بکاهیم و شرکتهای حمل و نقل را به سمت فعالیت حرفه ای منطبق با  علم روز هدایت و تشویق کنیم کار در خور تقدیری است، که امیدوارم به تدریج سایر شقوق صنعت را هم در بر بگیرد

حمید نجف

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.