| کد خبر: 143542 |

◄ رای اعتماد

وبلاگ عباس آخوندی-هر چند پنجمین تجربه‌ام بود، لیکن باز تازگی داشت. نوع مباحث و نحوه ورود کارشناسی مخالفان و موافقان به بحث و پرهیز از ورود به عرصه مسائل سیاسی ازسوی آنان بسیار شاخص بود. درعینِ حال، حرکت‌های زیرپوستی و مباحث درون فراکسیونی هم در جریان بود. این وضعیت فضای درون و بیرون مجلس را بسیار آرام کرده بود، ضمن اینکه گروه‌بندی‌های سیاسی نیز تا حد زیادی کارِ خودشان را انجام می‌دادند.

تین نیوز

وبلاگ عباس آخوندی-هر چند پنجمین تجربه‌ام بود، لیکن باز تازگی داشت. نوع مباحث و نحوه ورود کارشناسی مخالفان و موافقان به بحث و پرهیز از ورود به عرصه مسائل سیاسی ازسوی آنان بسیار شاخص بود. درعین حال، حرکت‌های زیرپوستی و مباحث درون فراکسیونی هم در جریان بود. این وضعیت فضای درون و بیرون مجلس را بسیار آرام کرده بود، ضمن اینکه گروه‌بندی‌های سیاسی نیز تا حد زیادی کارِ خودشان را انجام می‌دادند.

قطعا، این نحو مدیریت مدنی یکی از سیاسی‌ترین اتفاقات کشور یک گام به پیش بود و سرمایه‌ی اجتماعی بزرگی را برای دولت و مجلس ایجاد نمود که در آینده بکار خواهد آمد.

من این موفقیت را ابتدابه رییس، هیات رییسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که به خوبی این امر مهم را مدیریت کردند، و در مرحله بعدی به رییس جمهور محترم و هیات وزیران که موفق به اخذ رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم ملت شدند تبریک می‌گویم.

اینک سه قوه در کنار هم و با هدایت رهبری باید برای توسعه و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

عباس آخوندی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.