| کد خبر: 142317 |

◄ تحقق آرزوی 40 ساله

وبلاگ رحمت الله مه آبادی-در دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته یکی از آرزوهای دیرینه و بیش از چهل سال گذشته برای اصلاح ساختار هوایی کشور اتفاق افتاد و شبکه راه‌های هوایی کشور گسترده تر شد.

تین نیوز

وبلاگ رحمت الله مه آبادی-در دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته یکی از آرزوهای دیرینه و بیش از چهل سال گذشته برای اصلاح ساختار هوایی کشور اتفاق افتاد و شبکه راه‌های هوایی کشور گسترده تر شد.

 سیاست اصلی دولت توسعه همه جانبه در کشور با تاکید بر مناطق کمتر برخوردار است.کهگیلویه و بویراحمد یکی از نقاط هدف شرکت فرودگاه های ایران است.

توسعه حمل و نقل هوایی مورد توجه دولت و وزارت راه و شهرسازی است.

محدودیت تایپ؛ یکی از مشکلات فرودگاه یاسوج است. بدون شک، جابه جایی زندان مرکزی یاسوج نقش مهمی در رفع این محدویت ایجاد می‌کند.

مهم‌ترین ابزار برای رشد صنعت گردشگری، توسعه ظرفیت ناوگان حمل و نقل هوایی در استان است.

 وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شد و ما مسئولیت اجرای آن را بر عهده داریم.

 با توجه به موقعیت خاص این فرودگاه باید دره‌ای را که خط القعر 27 متری داشت، پر می‌کردیم که استاندار همکاری مطلوبی در این زمینه داشت و این مشکل اکنون برطرف شده است.

تلاش می‌کنیم که باند فرودگاه در سال 96 عملیاتی و پروازها آغاز شود.

دو برنامه برای شروع به کار فرودگاه وجود دارد که در اوایل شهریو ماه، امید است که ایرلاین‌ها کمک کنند که مسائل بازرگانی حل شود و بتوان پذیرش هواپیما بر اساس تایپ قبلی را داشت و بعد از یک ماه تا 45 روز بعد، طرح به طور کامل به بهره‌برداری برسد و تایپ بالاتر و متوسط در فرودگاه توان نشستن داشته باشد.

 40 میلیارد تومان برای این طرح اعتبار تخصیص داده شد.

یکی از موانع اصلی برای بهره‌برداری از این فرودگاه، جابه جایی زندان شهر یاسوج است که امیدواریم با حمایت‌های دولت و استان این امر محقق شود که تاخیر در این اقدام، بر بهره‌برداری و عملکرد فرودگاه تاثیر دارد.

فرودگاه یاسوج با تحقق توسعه و تکمیل این پروژه محدودیتی برای پذیرش تایپ های متوسط ندارد.

54 فرودگاه کشور همه کارگاه سازندگی هستند و در دو سال گذشته و با احتساب امسال نزدیک به هزار میلیارد پروژه در دست بهره‌برداری داریم و حدود 500 میلیارد تومان پروژه در حال ایجاد است.

در دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته، یکی از آرزوهای دیرینه و بیش از چهل سال گذشته برای اصلاح ساختار هوایی کشور اتفاق افتاد و شبکه راه‌های هوایی کشور گسترده تر شد.

 بیش از 15 هزار کیلومتر راه هوایی جدید در این دو سال افتتاح شد و یکی از بهره‌های آن پذیرش ترافیک هوایی کشور قطر بود.

در تمامی سه حوزه راداری، ارتباطات و کمک ناوبری اقدامات خوبی انجام شده است ‌و خرید در حوزه ارتباطات انجام و عملیات نصب انجام می‌شود و تا یک سال آینده همه سامانه‌ها نوسازی می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.