| کد خبر: 139977 |

◄ آیا شما هنوز زامبی نشده‌اید ؟؟؟

وبلاگ حمید نجف- مروز قصد ندارم زیاد مصدع اوقات عزیزان شوم ، میدانم که در این بازار آشفته سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همه درگیرید.

تین نیوز

وبلاگ حمید نجف- مروز قصد ندارم زیاد مصدع  اوقات عزیزان شوم  ، میدانم که  در این بازار آشفته  سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همه درگیرید.

 این روزها بعضی از سیاسیون و سرمایه داران و حتی رانتخواران  درگیر کابینه اند، بعضی برای ماندن دست و پا میزنند و برخی  برای آمدن، احزاب و گروههای سیاسی هم الحمد ا... هیچ سهمی نمی خواهند، این رفت و آمدها و لابی ها هم صرفا برای احوال پرسی و تبریک به رئیس جمهور صورت می گیرد، شما زیاد جدی نگیرید.

بعضی از هنرمندان و سلبریتی ها  هم به خود مشغولند ، دسته ای در جستجوی برندهای جدید پوششی و آرایشی که خدایی نکرده از بقیه عقب نیفتند و گروهی هم به دنبال شناسایی و جذب هنرمندان آینده ....

ورزشکاران هم در دنیای خود سرگرمند و به لطف برادران عزیز دلال مشغول عقد قرار داد و ....

مردم هم همچنان در خود می لولند و به دنبال کسب روزی با خود درگیرند ، مالک ، مستاجر را ترکه می کند و کارفرما ، کارگر را ، ملت این روزها تقریبا دو دسته شده اند ، طبقه مرفه بی درد و ضعیف بی غم ، طبقه متوسطی نداریم اینکه می بینید اکثر کارشناسان اقتصادی از طبقه متوسط  سخن می گویند بیشتر برای دلخوشی سیاسیون است شما باور نکنید .

اگر جایی هم دیدید که شخصی خود را جزو طبقه متوسط معرفی می کنه بهش شک کنید ، این آدمها معمولا دو دسته هستند یا جزو طبقه اشرافی هستند و برای فرار مالیاتی و بیم قطع یارانه ، خود را در این طبقه جا زده اند یا اینکه جزو طبقه ضعیف هستند و برای کلاس گذاشتن و حفظ  آبرو این خالی را می بندند .

به هر حال در این شهر فرهنگ همه به نوعی درگیرند،  در گوشه ای از شهر گوسفندی را قبل از ذبح آب می دهند و در طرفی دیگر  گلوی دخترکی  تشنه را در حین آب خوردن می فشارند و او را خفه می کنند .

در جایی پدر ناتنی به دختر هفت ساله خود ، هفتاد بار تجاوز میکند و در گوشه ای  دیگر طفل معصومی  قربانی افکار پلید پدر بزرگ خود می شود .

در جایی سارق بی وجدان کودک معصوم هشت ماهه را همراه با خودرو پدر می رباید و آن را در کناری دیگر رها می کند تا از گرما و تشنگی جان دهد و در سویی دیگر .... بماند .

رسانه های ما هم بعضا به جای انعکاس چالشها سرگرم رفع و رجوع مشکلات مالی خود و باج خواهی از برخی مدیران بی کفایت و سر پوش گذاشتن بر ناکارآمدی آنان هستند .

در این شهر آتنا ها و بنیتا ها ، کیمیا می شوند و ما همچنان سرگرم خودیم  ، فعلا برای ما منافع شخصی ارجحیت دارد ، همچنان توصیه عمه ، خاله و خانباجی ملاک عزل و نصب های ماست .

ما به بیماری بدی گرفتار شدیم ، یک بیماری واگیر دار که با سرعت زیادی  در حال شیوع است  .

 این نوع بیماری که میکروب آن بعضا از طریق لقمه حرام به بدن سرایت می کند می تواند به سرعت  روی سلولهای عاطفی مغز تاثیر بگذارد ، بیمار پس از چند ماه از فردی متواضع و مهربان به انسانی پرخاشگر و حریص تبدیل می شود .

این بیماری گاهی افراد مسن با سنین بالای 90 را هم تحت تاثیر قرار می دهد و به سادگی یک پیر مرد دوست داشتنی را به شیادی جنایتکار تبدیل می کند .

این بیماری به تدریج فرد را زامبی می کند  اما زامبی از نوع ایرانی چراکه این بیماری تاثیری در ظاهر افراد ندارد فقط از باطن بیمار را مبتلا  می کند

یکی  از نشانه های این بیماری این است که فرد زیر بار بیماری خود نمی رود و نسبت به پذیرش آن سر باز می زند .

آیا شما هنوز زامبی نشده اید؟

 

حمید نجف

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.