| کد خبر: 136619 |

◄ آب نباشد، حیاتی هم نیست

وبلاگ آرمان بیات-آن مدیر باید بداند و خوب درک کند؛ چراغ روشن آن تشکیلات در گرو ۲ قشر مشخص است. اول مخاطب و مشتری که شما به عنوان مسافر می شناسید. دوم پرسنل که تشکیل دهنده یک خانواده و فراهم آورنده آن محصولی هستند که مشتری با نام "خدمات" دریافت می‌کند.

تین نیوز

وبلاگ آرمان بیات-آن مدیر باید بداند و خوب درک کند؛ چراغ روشن آن تشکیلات در گرو ۲ قشر مشخص است. اول مخاطب و مشتری که شما به عنوان مسافر می شناسید. دوم پرسنل  که تشکیل دهنده یک خانواده و فراهم آورنده آن محصولی هستند که مشتری با نام "خدمات" دریافت می‌کند.

عوامل دیگر زنجیره خدمات، خود مستقیم از این ۲ رکن تاثیر پذیر است.

حال ضعف در جذب و حفظ این دو اصل ، شروع یک مرگ تدریجی است.

بنابراین خدای سرمایه و ناوگان درخشان هم که باشید ، چاره ای جز شکست ندارید.

تکریم به کرامت انسانی ، چه برون سازمان و چه درون سازمان ، بنیان رشد اقتصادی و طی راه توسعه است.

درک آن سخت نیست اما اجابت آن در توان هر کسی نیست چرا که ماهی از سر گنده گردد ...

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.