| کد خبر: 135575 |

یارانه‌ام حلال و جونم آزاد!

تین نیوز

یارانه نخواهیم...کی رو باید ببینیم!

26 مرداد 94:

یک مصاحبه: روز پرداخت یارانه روز مصیبت است.

نتیجه: خدا کمک حال آنها باشد و به داد ما برسد!

26 شهریور 94 :

بدون دریافت هیچ پیامکی: یارانه من خر جون (معروف به اقشار 96 درصدی) متاسفانه قطع شد اما باید نیمه پر لیوان را دید چون خوشبختانه هنوز که هنوز است یارانه چندین نفر از اقوام و آشنایان خرپول (معروف به اقشار4 درصدی) همچنان وصل وصل است! نوش جانشان ما که بخیل و یارانه ندیده نیستیم!

نتیجه: خدا خیرشان دهد حتما خیر ما هم در همین بوده!

27 شهریور 94 :

اعتراض مدنی اینجانب از طریق سامانه درنظر گرفته شده در خصوص قطع یارانه!

نتیجه: بعد از ماه ها انتظار و دریافت حتی یک پاسخ... یارانه بی یارانه!

19 اردیبهشت 96 :

دریافت یک پیامک: «سرپرست گرامی به دنبال ثبت اطلاعات شما در سامانه yaraneh 10 .ir یارانه شما در تاریخ 26/02/1396 به حساب شما واریز می گردد// سازمان هدفمندسازی یارانه ها»

نتیجه: خدارو شکر؛ یارانه ها به احتمال «100 در صد» در تاریخ ذکر شده (حالا به هر دلیلی که اصلا هم به ما مربوط نیست!) وصل می شود.

20 اردیبهشت 96 :

رسانه های توپخانه ای: ما خیلی تیزیم و به همین خاطر فهمیدیم که می خواهند شب انتخاباتی رای بخرند!

نتیجه: ای وای ... حالا نکند زبانم لال، اینوری ها بخواهند اثبات کنند، آنها تیزترند و قرار نیست رای بخرند و اعلام هم کنند: همه چیز طبق روال گذشته و کاملا عادی است!

24 اردیبهشت 96:

یک جوابیه با صدور اطلاعیه : «برای اینکه اثبات کنیم ما تیزتریم(!) قاطعانه اعلام می کنیم: همه چیز طبق روال گذشته و کاملا عادی است و برای اینکه اثبات کنیم قرار نیست رای بخریم، واریزی یارانه ها را موکول می کنیم به بعد از انتخابات تا بفهمانیم تیزی دقیقا دست کیست.

نتیجه: کارد و اون تیزی آنها بخورد به این سق سیاهم و لال شود زبانم! اما اشکال ندارد دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد 18 ماه منتظر ماندم و این یک ماه هم روش.

29 اردیبهشت 96:

حماسه - بدون در نظر گرفتن پرداخت یارانه و یا عدم پرداخت آن- آفریده می شود.

نتیجه: خوشبختانه همان هایی که قول پرداخت یارانه را به قطع شدگان یارانه داده بودند بر سر کار می آیند یا بهتر بگوییم: بر سر کار می مانند.

19 خرداد 96:

دریافت دومین پیامک : سرپرست گرامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به اطلاع می رساند با عنایت به اعلام نظر مراجع نظارتی، برقراری مجدد یارانه خانوارهایی که یارانه آنها قطع شده بود منوط به اتمام رسیدگی پرونده مذکور شده است. لذا پس از اعلام نظر قطعی، طبق مقررات نسبت به برقراری مجدد یارانه خانوارهای واجد شرائط اقدام خواهد شد // سازمان هدفمند سازی یارانه ها

نتیجه: دوباره روز از نو و روزی از نو و امان از این پرونده قطور( اما تو خالی) ما که اینقدر بررسی اش طول می کشد! ما که پاک گیج شدیم.

یکی از روزهای خدا در خرداد 96:

راستی ما که برای یارانه رای نداده بودیم...

نتیجه: همچنان صبر می کنیم و فقط به ایران آباد می اندیشیم. اصلا ما یارانه نخواهیم کی را باید ببینیم؟! یارانه من یکی، حلال و جونم آزاد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.