| کد خبر: 131799 |

تبریک به مردم بزرگ ایران زمین

وبلاگ مهدی کرباسیان-حضور پرشور و حداکثری ملت سرافراز و بزرگ ایران زمین در انتخابات، شگفتی دیگر خلق کرد و بار دیگر در حماسه ای پرشکوه و بی بدیل، چشمان جهانیان را خیره کرد و آینده روشن و پر امید کشور را در حرکتی تاریخ ساز ترسیم کرد.

تین نیوز

وبلاگ مهدی کرباسیان-حضور پرشور و حداکثری ملت سرافراز و بزرگ ایران زمین در انتخابات، شگفتی دیگر خلق کرد و بار دیگر در حماسه ای پرشکوه و بی بدیل، چشمان جهانیان را خیره کرد و آینده روشن و پر امید کشور را در حرکتی تاریخ ساز ترسیم کرد. ملت شریف این سرزمین در دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری، حمایت قاطع خود را برای همراهی دولت منتخب اعلام کردند که خرسندی بسیار برای خادمان ملت دارد.

اینجانب به عنوان عضوی از دولت، تقدیر و تشکر خویش را از هوشمندی رهبری معظم انقلاب در همگرایی ملت ایران و نیز حضور تحسین برانگیز مردمی که روز گذشته،‌ شکوه این مرز و بوم را به نمایش گذاشتند و همچنین برگزارکنندگان خستگی ناپذیر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که کاری بس سترگ و شایسته این سرزمین به انجام رساندند، ابراز می دارم.

خدمت رییس محترم دولت دوازدهم جناب آقای دکتر روحانی،‌ برای این دستاورد به یادماندنی تبریک عرض می کنم و امیدوارم با یاری پروردگار متعال، راه آبادانی و توسعی کشورمان با تلاش بیشتر و در جهت خدمت رسانی به هم میهنان ارجمند، در دوره ی جدید بسرعت پیموده شود.

بخش معدن و صنایع معدنی نیز که که پویش خود را از دولت یازدهم آغاز کرده، خوشبختانه مورد توجه و اهتمام دولت قرار گرفته و مسیر تعالی را طی می کند. مشارکت بخش خصوصی داخلی در توسعه این حوزه در کنار توافقات بین المللی، جملگی همراستا با اقتصاد مقاومتی تعریف و اجرایی شده اند تا رشد تولید،‌ صادرات، اشتغال و درآمدزایی را به ارمغان آورند.

در پایان تصریح می کنم که پیروز اصلی این انتخابات سترگ، مردم هستند که بار دیگر با حضور حماسی خود در صحنه، بیداری خود را به نمایش گذاشتند و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.