| کد خبر: 131763 |

◄ بله, به عمل کار برآمد

تین نیوز

وبلاگ مجید بابایی- ساعت دقیقا یازده شب سی ام اردیبهشت نود و شش است. من نه مجری خبر رادیو بی بی سی هستم و نه ژورنالیست دولتی, من یک شهروند ایرانی هستم که نه تنها صدای شادی بیست و سه میلیون ایرانی که دکتر روحانی را برای بار دوم به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب کردند بلکه صدای شادی همه ایران را می شنود. صدای شعف و شور, صدای پیروزی, صدای غلبه نور بر تاریکی, صدای اصلاحات ایران عزیز, صدای ادامه تعامل با دنیا, صدای مخالفت با جنگ و نزاع, صدای سرعت گرفتن رشد و توسعه ایران و در یک کلام صدای دموکراسی ایرانی را می شنوم. لحظات شیرینی است شادی مردم ایران, آن را قدر بدانیم و ازاین ظرفیت پر انرژی نهایت بهره را برای اعتلای ایران ببریم.

 دولت یازدهم موفقیت های نسبتا خوبی بویژه درعرصه سیاست خارجی و فعال کردن ظرفیت های ساختاری کشور از طریق رفع تحریم ها داشته است, بستر لازم برای توسعه کشور در ابعاد مختلف نسبتا فراهم شده است, تعامل لازم با دنیا ایجاد شده و زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی مهیاست. در مقابل کشور با چالش های بسیاری نیز مواجه است. رکود نسبی حاکم بر بخش های اقتصادی, نرخ بالای بیکاری و اشکالات اساسی در نظام مالی و پولی کشور و دیگر موانع رشد اقتصادی همگی از تحرک دوچندان اقتصاد کشور جلوگیری نموده است.

 امروز مردم ایران با چنین مشارکتی و چنین انتخابی فقط یک چیز را صدا می زنند, سربلندی و اعتلای ایران. انتظارات از رئیس جمهور دوازدهم بسیار بیشتر از دولت یازدهم است. دولتی که کشوری آوار شده از سیاست های غلط سیاسی, اجتماعی و اقتصادی را از معجزه ویرانگر هزاره سوم تحویل گرفت و با تمامی محدودیت ها و موانع بین المللی و داخلی رشد منفی شش درصد را به مثبت 6 درصد رسانده است, دولتی که سایه جنگ و تروریست را با سیاست های "ظریف" پسند خود از سر کشور دور نموده است, دولتی که تلاش نموده حق شهروندی شهروندانش ارج نهاده شود و دولتی که از تک تک آرای مردم پاسداری می کند, چنین دولتی انتظارات مردمش را بالا برده است.

 دولت دوازدهم چهار سال طلایی برای عمل به وعده هایش فرصت دارد. برای تحقق شعار "دولت دوازدهم؛ آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت"  چهار سال زمان زیادی نیست, لازم است از دقایق آن هم استفاده شود, لازم است خبره ترین مشاورین و متخصصین داخلی و خارجی و زبده ترین و کاربلدترین مدیران اجرایی بکار گرفته شوند. دولت دوازدهم برای تحقق وعده هایش فقط یک راه دارد تلاش همراه با تعقل و تدبیر

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.