| کد خبر: 92993 |

◄ نبود چارکننده قوی؛ فاکتور مهم عدم تداوم پروازهای فرودگاه اراک

تین‌نیوز| مدیر فرودگاه اراک با بیان اینکه به جد به دنبال پرواز ارک-تهران هستیم گفت: از فاکتورهای مهم در عدم تداوم پروازهای فرودگاه اراک، نبود چارتر کننده قوی و مردمی بود.

به‌گزارش تین‌نیوز؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در آیین آغاز پرواز فرودگاه اراک خبر داد و گفت: در صورت استقبال مردم تعداد پروازهای این مسیر در طول هفته افزایش پیدا می‌کند.

عزیز فیلی اظهار داشت: پرواز اراک - عسلویه با هواپیمای ایرباس 737 که دارای سن پایین و در پروازهای اروپایی و خارجی نظیر تهران - استانبول پرواز دارد، انجام می شود.

وی با بیان اینکه در آخر ماه مبارک رمضان پرواز رفت و برگشت اراک - مشهد آغاز می‌شود عنوان کرد٬ پرواز اراک – مشهد نیز با هواپیمای 737 بوئینگ شرکت آسمان و ظرفیت 150 نفر در روزهای سه شنبه و شنبه انجام خواهد شد.

فیلی با اشاره به ظرفیت قوی استان مرکزی در بعد صنعتی  گفت: ضروری است پروازهای فرودگاه اراک دایر و در بعد تجاری و اقتصادی از این ظرفیت بهینه استفاده شود.

وی اظهار کرد: مسیر پروازی فرودگاه اراک به عسلویه برای صنعتگران و کارخانجات این استان مورد نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: مذاکراتی با یک ایرلاین خارجی برای پرواز اراک - استانبول نیز صورت گرفته است.

مدیر فرودگاه اراک در این مراسم گفت: یکی از فاکتورهای مهم در عدم تداوم پروازهای فرودگاه اراک، نبود چارتر کننده قوی و مردمی بود که با تلاش مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی این مساله تعدیل شد و اکنون شاهد عملیاتی شدن پرواز در فرودگاه اراک هستیم.

رحیم حسین‌نسب افزود: برخی معتقد بودند که مجاورت با تهران ضرورتی برای پرواز تهران - اراک را ایجاد نمی‌کند اما به جد دنبال هستیم تا پرواز تهران - اراک نیز راه‌اندازی شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وی یادآور شد: در دایر شدن پرواز فرودگاه اراک استاندار و معاونان و سازمان همیاری‌های شهرداری تلاش‌های فراوانی انجام دادند و با همکاری‌های به موقع حمایت خود را نسبت تداوم پروازها انجام دادند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.