| کد خبر: 89144 |

پروازهای بین‌المللی فرودگاه سنندج کلید خورد

سه پرواز هفتگی سنندج - استانبول با ایرلاین جدید امبرائر

تین نیوز | مدیر عامل آژانس هواپیمایی آوای سفر سبز از آغاز پروازهای سنندج - استانبول خبر داد و گفت: انجام این پروازها در راستای بهبود و رونق فعالیت فرودگاه سنندج صورت می گیرد.

 

مدیر عامل آژانس هواپیمایی آوای سفر سبز اظهار داشت: بر پیشانی فرودگاه سنندج مهر فرودگاه بین‌المللی حک شده و این واژه را یدک می‌کشید که به همت دولت تدبیر و امید در کردستان واژه بین‌المللی عملیاتی شد.

فروغ خسروی با اشاره به انجام پرواز فول چارتر این شرکت از فرودگاه همدان به مقصد آدانا در نوروز سال جاری افزود: انجام این پرواز بهانه ای برای استارت پرواز سنندج استانبول و سنندج -آدانا بود که نماینده‌ی شرکت بوراجت در سازمان هواپیمایی کشور نیز روند انجام این مهم را تسهیل کرد.

خسروی با بیان این که کردستان در حوزه گردشگری پتانسیل‌های خوبی دارد تصریح کرد: شروع این پرواز موجبات توسعه صنعت گردشگری را فراهم می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: پرواز سنندج استانبول با ایرلاین جدید Embraer (امبرائر، شرکت هوافضای برزیلی) با ظرفیت ۱۱۰ نفر و ناوگان پنج سال ساخت که وارد ایران شده صورت می‌گیرد.

خسروی با اشاره به انجام پرواز سنندج استانبول در اواسط خرداد و پرواز سنندج آدانا در اواخر خرداد سال جاری گفت: انجام این پروازها در روزهای یک شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه تثبیت شده است.

مدیر عامل آژانس هواپیمایی آوای سفر سبز به اتصال فرودگاه استانبول به کشورهای اروپایی اشاره کرد و افزود: از طریق این پروازها مسافران و گردشگران خارجی از ترکیه و اروپا می‌توانند به کردستان سفر کنند و این مهم می‌تواند در جذب و ورود سرمایه‌گذار به کردستان موثر واقع شود.

وی گفت: هر هفته سه پرواز در سه روز در هفته یک پرواز سنندج آدانا و دو پرواز سنندج استانبول از فرودگاه سنندج صورت می‌گیرد. اما ساعت‌های پرواز متغیر است.

مدیرعامل آوای سفر سبز افزود: قیمت و کیفیت پرواز نسبت به پروازهایی که از تهران صورت می‌گیرد ارزان‌تر و مناسبتر است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    ان شاالله این پرواز هم مثل پروازهای سنندج سلیمانیه و یا وعده سنندج شارجه نشه