| کد خبر: 87284 |

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه مهرآباد

◄ رفع موانع ایرساید در دستور کار حوزه عملیات هوانوردی

تین‌نیوز| معاون عملیات هوانوردی فرودگاه مهرآباد بیان اینکه امسال نگاه ما به بخش ایرساید بسیار ویژه و خاص است گفت: رفع موانع در حوزه ایرساید و بهبود شرایط در این بخش در دستور كار حوزه عملیات هوانوردی قرار گرفته است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ علیرضا صدارت با بیان اینكه تكمیل زیرساخت‌های عملیاتی فرودگاهی در راس برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های این فرودگاه قراردارد، عنوان کرد: در حال حاضر اقدامات و پروژه‌های قابل توجهی در بخش عملیات هوانوردی در دست اجرا است كه تكمیل و بهره‌برداری هر كدام از آن‌ها می‌تواند تاثیر به‌سزایی در نشست و برخاست هواپیماها و همچنین جابه‌جایی مسافران با خدماتی باكیفیت داشته باشد.

وی گفت: در سال گذشته اقداماتی در راستای بهبود شرایط حوزه عملیات هوانوردی مهرآباد صورت گرفته که در این زمینه می‌توان به توسعه منابع انسانی و حمایت از این منابع برای كارایی با كیفیت در امر خدمات‌رسانی پروژه بروزرسانی مجدد اطلاعات «DMS» اتوماسیون و رادار ریتیون، طراحی و اجرای سامانه ارسال خودكار طرح پرواز FPL بدون مراجعه حضوری به بریفینگ و طراحی و اجرای سامانه اعلام شماره موقعیت پارک هواپیما (stand) قبل از فرود در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اشاره کرد.

صدارت افزود: در بخش‌های مهم حوزه عملیات هوانوردی هدایت پروژه‌ها، بهسازی باند 29 چپ و اجرای عملیات بهسازی باند راست و تدوین برنامه زمان‌بندی اجرا و نظارت بر رنگ‌آمیزی و خط‌كشی سطوح پروازی و نظارت بر تردد و جلوگیری از خطای ترافیكی در سطوح پروازی از دیگر برنامه‌های این فرودگاه در سال گذشته بود.

این مقام‌ مسئول خاطرنشان كرد: رفع موانع در حوزه ایرساید و بهبود شرایط در این بخش یكی از اقداماتی است كه امسال در دستور كار حوزه عملیات هوانوردی قرار گرفته تا تمامی نارسایی‌های آن را برطرف کنیم و شاهد ارتقای ایمنی در حوزه هوانوردی باشیم.

وی یادآور شد؛ باید برای اقتصادی كردن فرودگاه‌ها و گام بعدی تكمیل پروژه‌های نیمه تمام عملیات هوانوردی و همچنین رفع موانع، اقدامات جدی‌تری صورت گیرد كه این امر نیاز به حمایت بیشتر مسئولان صنعت حمل‌ونقل هوایی دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.