| کد خبر: 8418 |

پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان به استانهای غربی ایران کاهش یافت

تین نیوز | در حالی طی یک ماهه گذشته شرکت هواپیمایی آسمان اعتبارش را با مهارت خلبانش خرید که امروز آن اعتبار دوباره کسب شده را با کاهش پروازهایش به مناطق غربی ایران به خطر انداخته است. مدیرکل فرودگاه یزد می‌گوید: «شرکت هواپیمایی آسمان از هفته گذشته پروازهایش را به استانهای غربی چون کرمانشاه، کردستان و سنندج کاهش داده و علت آن را کمبود ناوگان عنوان کرده است.»
نزدیک به تابستان است و انواع وسایل حمل و نقلی خود را آماده می کنند تا بهترین خدمات را به مسافران تابستانی ارائه دهند. از ریل و هواپیما گرفته تا جاده و خودروی شخصی هر کدام مزیتها و معایبی برای خود دارند که برای انتخاب شدن مورد بررسی قرار می‌گیرند اما این‌که نزدیک پیک مسافرت یک ایرلاین پروازهای خود را کاهش دهد جای سوال است و بدتر از آن،  این که برای این اقدام  پاسخ روشنی هم نداشته باشند.
 
 چندی پیش اخباری مبنی بر کاهش پروازهای آسمان ایر به استانهای غربی ایران به گوش رسید اگرچه مدیر کل فرودگاه سنندج این موضوع را تائید کرد اما هیچ‌یک از مسئولان این شرکت هواپیمایی پاسخ شفافی در این خصوص نداند.
 
سهراب کلوندی مدیرکل فرودگاه سنندج  ضمن تائید این موضوع  گفت: «شرکت هواپیمایی آسمان ایر پروازهایش را به استانهای غربی مثل کرمانشاه، کردستان، سنندج و برخی استانهای دیگر چون ایلام و گرگان کاهش داده و علت آن را کمبود ناوگان اعلام کرده است.»
 
او در پاسخ به این‌که آیا در استان پی‌گیری‌هایی لازم  انجام شده است ابراز کرد: « تا به امروز از طریق استانداری و نمایندگان مجلس و حتی سازمان هواپیمایی موضوع مطرح شده اما هنوز نتیجه خاصی نداشته است.»
 
به گفته او، معمولا آسمان ایر در مناطق غربی و کمتر توسعه یافته پروازهای متعددی داشت اما این‌که چرا امروز این پروازهای به طرز چشمگیری کاهش یافته فقط یک دلیل عنوان شده که آنهم کافی نبودن ناوگان است.»
 
کلوندی گفت: «کمبود ناوگان برای ما دلیل منطقی و توجیه آمیزی نیست لذا همچنان پی‌گیر ماجرا هستیم.»
 
به گزارش CHN،‌ به دنبال این اظهار نظر مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان هیچ پاسخ شفافی در این خصوص ارائه ندادن و برای انجام مصاحبه طفره رفتند. جالب این‌که همین یک ماه گذشته بود که  آسمان ایر در فرودگاه زاهدان با مهارت خلبان توانست بدون هیج‌گونه آسیبی مسافرانش را در فرودگاه  پیاده کند به عبارتی خلبان این هواپیما  آبروی شرکت هواپیمایی آسمان را خرید اما گویا دوباره آسمان ایر بدون در نظر گرفتن اعتبار خویش دست به اقدامات مبهمی می‌زند که اصلا قابل پیش‌بنی نیست.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    این دو موضوع چه رطی به هم دارند!!!!!!! اگر مشکل فقط مربوط از دست رفتن یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ در شرق کشور بوده پس این کمبود هواپیما باید کلیه برنامه پروازهای آسمان در کل کشور را تحت شعاع خود قرار دهد و نباید فقط منحصر به لغو پروازهای مناطق غربی کشور شود

  • محمد 0 0

    سلام علاوه بر سه مقصد گفته شده در بالا، این شرکت تا حدود یک ماه پیش روزانه دو پرواز رفت و برگشت از تهران به دزفول داشته است. اما حدود یک ماه است که ۱۴ پرواز هفتگی آسمان در مسیر گفته شده به ۱ پرواز در روز شنبه کاهش اقته است!!!!