| کد خبر: 80125 |

افزایش پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر شیراز –آبادان – شیراز

تین نیوز | مدیر فرودگاه آبادان از افزایش پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر شیراز–آبادان خبر داد.
 

به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه آبادان؛ غلامرضا دهقانی‌زاده گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به افزایش پرواز در مسیر شیراز در روزهای جمعه هر هفته کرد.

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به این موضوع که برقراری و افزایش پرواز بر ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات تاکید می‌کند٬ افزود: تامین امکانات و شرایط آسودگی و تسهیل نحوه ارائه خدمات لازمه برقراری پرواز است.

دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: در سیستم فرودگاهی افزایش پرواز صرفا هدف نیست بلکه تکریم ارباب‌رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مسافران در مبادی ورودی و خروجی پروازها، تهیه چارت‌ها و دستورالعمل‌هایی در زمینه بررسی عملکرد و سنجش کیفیت و رویه اجرای امور لازمه یک عملیات پروازی تعریف می‌شود.

وی با بیان این مطلب که رضایتمندی مشتری اصلی‌ترین ماموریت سازمان است٬ گفت: بدون رضایتمندی مشتری بیانیه و ماموریت سازمان ناکارآمد و محذوف است.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در حال حاضر هفتگی 100 پرواز با همکاری شرکت‌های هواپیمایی آسمان، کیش، قشم‌ایر، ایران‌ایر، زاگرس، ایران‌ایرتور، ماهان و ایرعربیا در فرودگاه آبادان انجام می‌شود.
ایشان اظهار داشت: تا پیش از این شرکت هواپیمایی آسمان با 42 پرواز هفتگی در مسیرهای اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس و کویت ارائه خدمات می‌کرد.

دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: با افزایش این پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در تمام روزهای هفته در مسیر شیراز فعال است و در روز جمعه دو پرواز به مقصد شیراز را در برنامه دارد.

گفتنی است؛ در حال حاضر فرودگاه آبادان در مسیرهای تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، مشهد، کویت و شارجه ارائه خدمات می‌کند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.