| کد خبر: 77222 |

پیروزی در برجام را مدیون ایثار مردم هستیم

تین نیوز | رئیس هواپیمایی کشوری با اشاره به موفقیت های عرصه دیپلماسی، گفت :پیروزی در برجام را مدیون تلاش ها و ایثارگری های مردم هستیم.

علی عابد زاده روز چهارشنبه در نخستین همایش مشترک دو روزه مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشور به میزبانی جزیره کیش پیروزی به دست آمده در عرصه دیپلماسی کشور را مدیون تلاش ها و ایثارگری های مردم دانست و افزود : باید از دست اندرکاران صنعت هوانوردی که در دوران تحریم مقاومت کردند قدردانی کنیم .

وی با بیان اینکه این صنعت ۳۰ سال است که در تحریم بسر می برد اظهار داشت : با این پیروزی این صنعت بیش از دیگران شهد شیرین پیروزی را می چشد .

وی داشتن عشق را موضوعی انکار ناپذیر برای کار کردن در عرصه ایمنی صنعت هوانوردی برشمرد و افزود : اولین هدف ایمنی عشق و تعهد خلبان است که باید مسافران را به سرانجام برساند.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت : در صنعت ایمنی هوانوردی باید عشق به کار داشته باشیم، بدون عشق انجام کارها بیهوده است .

وی تصریح کرد : مجریان حمل و نقل جهانی سه عامل رضایتمندی، ایمنی و اقتصاد را مورد توجه قرار می دهند که ایمنی در صدر آنها قرار دارد .

عابد زاده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران ایمنی شرکت کننده در این همایش گفت : باید محیط های کاری سرشار از عشق به انسان ها باشد تا بتوان در این عرصه به موفقیت دست یافت .
وی با بیان اینکه باید تعاریف ثابت در صنعت هوانوردی به ویژه در بحث ایمنی شکسته شود اضافه کرد : این صنعت زنده و پویاست .

عابد زاده تاکید کرد : باید مدل های کاری در این صنعت از جمله بحث استخدام ها تغییر کند، دنیا تعاریف ثابت را کنار گذاشته است ما نیز باید تحولات و تغییرات را بپذیریم .

وی با ذکر مثالی اظهار داشت : ۳۰ سال است که نرخ بلیت و سوخت هواپیما بر اساس عواملی محدود محاسبه می شود و ما هرگز نگفته ایم که چند عامل در تعیین این نرخ ها اثر گذار هستند .

این مسئول در وزارت راه و شهرسازی به اهمیت توجه به آمارهای روز تاکید کرد و گفت : باید آمار ۱۰ ساله گذشته و اتفاق های رخ داده در عرصه صنعت هوانوردی در جهان و منطقه را بررسی کنیم.

وی به گران بودن این صنعت در حوزه تحقیقات اشاره کرد و افزود : دنیا سطح بهره برداری از این صنعت را به حداکثر رسانده است و ما باید تلاش کنیم تا حداکثر بهره برداری را از آنچه که موجود است همچون هواپیماها، ترمینال های فرودگاهی را داشته باشیم در این صورت است که به توسعه و ایمنی خواهیم رسید .

نخستین همایش مشترک دو روزه مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشوربه منظور بررسی راهکارهای حفظ و افزایش ضریب ایمنی این صنعت از دیروز به میزبانی کیش برگزار شد .

دستیابی به مصوبه ا یی برای برقراری ارتباط مابین مدیریت ایمنی بخش های مختلف صنعت هوانوردی کشور به منظور پیشگیری از وقوع سوانح و همچنین شناسایی دقیق ابزارهای ارتباطی معتبر این بخش ها با یکدیگر و تبادل اطلاعات و تعامل میان شرکت کنندگان از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

نخستین همایش مشترک مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشور با حضور علی عابدزاده معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، رحمت اله مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور و محمد شهبازی مدیرکل ایمنی و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری و جمعی از مدیران و معاونان این صنعت در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.