| کد خبر: 73089 |

سرگرادنی مسافران پرواز مشهد - تهران کاسپین بین زمین و آسمان

تین نیوز | شرکت هواپیمایی داخلی در ضعف نظارت متولی حمل‌ونقل هوایی کشور همچنان حقوق مسافران را نادیده می‌گیرند،‌ در جدیدترین نمونه مسافران پرواز ۰۲۹ هواپیمایی کاسپین شب گذشته به بهانه وضعیت نامساعد جوی چند ساعتی را بین زمین و آسمان سرگردان بودند.
 

یکی از مسافران پرواز 029 هواپیمایی کاسپین اظهار کرد: قرار بود شب گذشته (دوشنبه شب) با پرواز شماره 029 هواپیمایی کاسپین از مشهد عازم تهران شوم، ساعت پرواز مذکور نیز 21:30 دقیقه بود.

وی ادامه داد: این در حالی بود که هواپیما با حدود 2 ساعت تاخیر سرانجام ساعت 23:05 دقیقه فرودگاه هاشمی‌نژاد را به مقصد مهرآباد ترک کرد.

وی با بیان این‌که هواپیما حدود 50 دقیقه پرواز کرد که در این مدت از مسافران پذایریی به عمل آمد، تصریح کرد: این در حالی بود که پس از حدود یک ساعت پرواز، خلبان هواپیما اعلام کرد به دلیل این‌که دید فرودگاه مهرآباد 800 متر است نمی‌تواند فرود بیاید.

وی با یادآوری این‌که هواپیما به سمت مشهد تغییر جهت داد و یکبار دیگر در فرودگاه هاشمی‌نژاد به زمین نشست، بیان کرد: به مسافران اعلام شد که از هواپیما پیاده نشوند و مسافران حدود یک‌ ساعت هم داخل هواپیما منتظر انجام پرواز شدند.

وی با بیان این‌که هواپیما پس از سوختگیری مجدد ساعت 1:35 دقیقه بامداد به سمت فرودگاه مهرآباد پرواز کرد، گفت: ساعت 3 بامداد پس از ساعت‌ها سرگردانی بین زمین و آسمان سرانجام هواپیما در فرودگاه مهرآباد فرود آمد.

وی با انتقاد از این‌که شرکت‌های هواپیمایی در نبود نظارت سازمان هواپیمایی حقوق مسافران را نادیده می‌گیرند، افزود: اگر شرایط جوی مقصد (تهران) مناسب نیست که اصلا نباید پرواز انجام شود، متاسفانه ایرلاین‌ها با وجود آزادسازی نرخ بلیت هواپیما همچنان در نبود نظارت متولی حمل ونقل هوایی حقوق مسافران را نادیده گرفته و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.