| کد خبر: 71907 |

فرودگاه‌ها؛ بحثجدی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

تین نیوز | عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه علاقه‌مند به تامین نیازهای شرکت فرودگاه‌های کشور هستند.

به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلسبا تاکید بر اینکه تامین نیروی انسانی متخصص و تازه نفس از ضروریات صنعت هوایی و به‌ویژه شرکت فرودگاه‌های کشور است، گفت: این موضوع مورد بحث جدی دوستان ما در کمیسیون برنامه و بودجه است که باید به عنوان مهم ترین بخش فعالیت شرکت، به آن اهتمام بیشتری شود. 

امامی با بیان اینکه سفر هوایی از جمله ضروریات و دغدغه‌های مردم است، افزود: بنابراین توجه به امور فرودگاه‌ها و امنیت هوانوردی و به‌ویژه تامین کارکنان آموزش دیده و متخصص بیشتر برای فرودگاه‌ها از اموری است که باید به آن توجه شود.

این نماینده مجلس فراهم کردن امکانات را نوعی احترام قائل شدن برای مردم توصیف کرد و افزود: نمایندگان مردم در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای  محقق شدن این موضوع آماده‌اند تا از برنامه‌های شرکت فرودگاه‌ها در این زمینه حمایت کنند.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس با بیان اینکه با حساسیت موضوع حمل‌ونقل و به‌ویژه حملونقل هوایی را پیگیری می‌کند، گفت: اعتقاد دارم در صورتی که زیرساخت‌ها فراهم شود، توسعه سرعت می گیرد و سرمایه گذاران بیشتری برای مشارکت در توسعه فرودگاه‌ها از خود رغبت نشان می‌دهند.

امامی در ادامه به بازدید اخیرش از فرودگاه گرگان اشاره کرد و گفت: با دستورات وزیر راه‌وشهرسازی و مدیریت شرکت فرودگاه‌های کشور هم‌اکنون در حال آماده سازی و بروز کردن زیرساخت‌های لازم است.

وی نبود سیستم تقرب پرواز ILS در فرودگاه گرگان را از دغدغه های مردم ومسئولان دانست و افزود: خوشبختانه این سیستم به نام استان خریداری شده و مدیریت استان و فرودگاه‌ها آماده‌اند پس از دستور وزیر راه‌وشهرسازی آن را به فرودگاه استان منتقل کنند.

این نماینده مجلس به طرح‌های در حال اجرا در فرودگاه گرگان اشاره کرد و افزود: هم اینک پروژه‌های زیادی از جمله ترمینال پروازهای بین‌المللی، پارکینگ حجاج، بازسازی برج و تکنیکال بلاک، استریپ سازی باند و چند طرح دیگر با اعتبار 450 میلیارد ریال در فرودگاه در حال اجراست که امیدواریم با تلاش پیگیر پیمانکاران و مدیریت مجدانه فرودگاه تا پایان نیمه دوم سال آینده به نتیجه و بهره‌برداری برسد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.