| کد خبر: 67950 |

نوبخت: قابل قبول نیست که نصف مسافران پروازهای خارجی دولتی باشند

تین نیوز | نوبخت با بیان اینکه انجام سفرهای ضروری خارجی بعد از بررسی ممنوع نیست، گفت: اما اینکه هواپیمایی از ایران بلند شود که نصف آن را کارمندان دولت تشکیل دهند قابل قبول نیست و حتماً‌ باید کنترل شود.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری امروز با اعلام اینکه 7 میلیارد دلار پول ایران که در هند مانده بود در چند قسط آزاد شد و می توانیم از آن استفاده کنیم، افزود: بیشتر پول های آزاد شده ما در بخش تولید و طرح های عمرانی تزریق می شود.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هزینه کرد اعتبارات طبق قانون سخت گیری می کند، گفت: بخشی از دستگاه های اجرایی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی به جهت سخت گیری در هزینه های جاری در هیئت وزیران گله می کنند.

نوبخت افزود: ما براساس قانون سفرهای خارجی را تقلیل داده ایم.

وی با بیان اینکه با این وجود انجام سفرهای ضروری خارجی بعد از بررسی ممنوع نخواهد بود، گفت: اما اینکه هواپیمایی از ایران بلند شود که نصف آن را کارمندان دولت تشکیل دهند قابل قبول نیست و حتماً‌ باید کنترل شود.

نوبخت افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی این را فرض می داند که این پول ها باید نصف سال گذشته هزینه شود.

سخنگوی دولت گفت: با وجود اینکه در هزینه کرد جاری سخت گیری می کنیم اما بیش از 2 هزار میلیارد تومان نسبت به سال گذشته از محل صرفه جویی در هزینه های جاری و دیگر منابع در طرح های عمرانی سرمایه گذاری کرده ایم.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخی نا امنی ها در ایام محرم حسینی هم افزود: اولین نا آرامی در دزفول بود که منشأ امنیتی داشت و همه عناصر آن دستگیر شدند و با آنها طبق قانون برخورد خواهد شد.

نوبخت گفت: مورد دوم در بهبهان وجهه امنیتی نداشت و یک شرارت بود که با آن نیز برخورد شد.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اینگونه نا امنی ها در انتخابات نیز رخ دهد افزود: نه تنها برای انتخابات بلکه برای همیشه جامعه باید از این نا آرامی ها و درگیری ها که می تواند مخل آسایش مردم باشد، مصون بماند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.