| کد خبر: 66836 |

◄در رثای حمید هواپیمایی ایران

تین نیوز | در حالی كه چهارشنبه شب (22 مهر) را به همراه جمعی از اهالی صنعت تا دیر وقت در فكر راهبردهای تدبیر پایه، برای تقویت سازمان هواپیمایی كشوری و به امید روزهای بهتر برای صنعت به سر بردیم، به ناگاه خبری غیرقابل باور همه ما را در شوك عجیبی فرو برد.

درحالی كه هنوز جراحات ثلمه های دو سال اخیر از دست دادن سرمایه های انسانی بی بدیل سازمان بر اثر سانحه ناگوار هواپیمای وارسی پرواز، دل هایمان را می آزارد، با خبر شدیم یكی دیگر از اسوه های بارز تعهد، تخصص، اخلاق، تواضع، سخت كوشی و تلاش خستگی ناپذیر بی ادعا، مهندس حمید حبیبی عزیزمان، معاون ارزشمند سازمان هواپیمایی كشوری، در بامداد اولین روز ایام سوگواری سید و سالار آزادگی و آزادمردی تاریخ، حضرت حسین (ع) جان به جان آفرین تسلیم كرده و به دیار ابدی شتافته و غم و اندوه و ماتم دیگری را بر جان مان نهاده است.

ما كه برای توسعه صنعت، تقویت سازمان و سرمایه های ارزشمند انسانی آن را بنیاد و پیشران دیگر بایدها دانستیم و می دانیم، با از دست دادن چنین گوهر زینت بخش دوستان و سازمانش، چگونه و كی می توانیم خلاء نبودش را پر كنیم، مگر فقدان خلبان جلیلی و همسنگرانش را توانسته ایم؟

اما اگرچه غم هجران همكارمان، كه لحظه لحظه ی بودنش برایمان خاطره انگیز و وجودش معناگر تواضع و نگاهش روشنگر دلهامان بود، سخت و جانسوز می آید، لیك نیك می دانیم مرگ را گریزی نیست و تنها صبر می بایدمان كه چاره ای جز آن نداریم و به هر صورت باید تسلیم تقدیر حضرت حق شویم و لطفش را تسلی بخش دلهای داغدارمان بخواهیم و برای حمید هوانوردی كشور، این معلم اندیشمند و مدیر خدمتگزار و صادق كه همواره بر مسیر اخلاق، اعتدال و انصاف گام برداشت، پاداش پاكی و خوبی هایش را تنعم از خوان نعمت پروردگار و حشر با شهدا و صالحین مسالت كنیم.

این مصیبت را به همه اصحاب و اهالی صنعت هوانوردی كشور و به ویژه همسر و فرزندان و برادران داغدار آن عزیز تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و سلامتی مسالت كرده می گوییم: حمید جان تو سفر کردی و آسوده شدی از دوران، لیك ما همه، ماتم زده هر لحظه به یادت هستیم.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بچه آبادان 0 0

    گلچین روزگاراینبار گلی را از میان ما چید ورفت که شاید سالیان سال باید بگذرد تا باغبان پیر بتواند چون اویی را در این دشت کم بار و بر، بپرورد. چقدر باورش سخت است تصور استاندارد پرواز بدون حمید، درد آور است دیگر ندیدن آن چهره آرام و باوقار ومتین وآن تبسم پنهان نهفته در صورت. هرگز کسی صدایی بلند از او نشنید وعصبانیت اورا ندید. انسانی خود ساخته و فرهیخته که بدون اغراق مورد وثوق همه بود، از نسل قدیم استاندارد تا امروزیهایی که برغم هزار ویک گروه ودسته وباندبازی هایشان باز هم حمید برایشان حکم برادر بزرگتر و حلقه رابط اصلی این زنجیر بود. چاره ای نیست اما، مرگ حق است ومهم کردار آدمی ونامیست که از خود بجای می نهد، و خوشا برتو حمید جان، که جز از نیک نامیت بر جا نماند، واز پی این حسرت ابدی از دست دادن دوست، همکار وبرادری گرانسنگ و بی همتا، هشداری بر تک تک ما که مراقب باشیم ولحظه ای در این اندیشه که " اگر اینبار نوبت ما بود دیگران چه میگفتند در باره ما؟ "

  • 0 0

    مرگ آرام مهندس عزیز مرحوم حمید حبیبی فریاد بلند پرسنل سازمان هواپیمایی کشوری است که با حداقل تسهیلات بیشترین استرس را به دوش می کشند. آیا باید معاون استاندارد با این حجم مسئولیت در آرزوی چند روز مرخصی باشد. آیا عدد پرداختی به این فرد بعنوان حقوق, مناسب با میزان فعالیت و تلاشهای ایشان است. لطفا این مرگ ناگهانی در بدنه سازمان هواپیمایی کشوری را به گوش مسئولین مربوطه فریاد بزنید که به داد سلامتی پرسنل این سازمان باشید.

  • ابراهیمی 0 0

    سلام. خداوند رحمت کند. او بسیار متعهد و زحمت کش بود به مراجعین سازمان احترام میگذاشت و با خوشرویی پاسخگوی مراجعین به سازمان بود. ایشان سرمایه ای ارزشمند برای سازمان و کشور بود که غرق خدمت بود و خودش را درنظر نمیگرفت. روحش شاد. برای خانواده محترمشان و همه فعالان هوانوردی سلامتی و صبر مسئلت دارم.

  • جاویدمنش 0 0

    همکار و برادر عزیزی را از دست داده ایم، او به معنای واقعی متخصصی متعهد بود، پرتلاش بود و خستگی ناپذیر، آرام بود و مودب، آراسته به فضائل اخلاقی بود و به دور از از رذائل رفتاری، عشق به دین و نظام و کشور از او مدیری راسخ و پرکار ساخته بود. همه اورا دوست و گرامی میداشتند. خوشا به سعادتش که چنین شایسته بود و شایسته رفت. درود خدا بر او باد.

  • محمود روشن ماسوله 0 0

    دوست بسیار عزیزم. مهندس حمید حبیبی. تو که خالصانه در خدمت صنعت حمل و نقل هوایی کشور فعالیت کردی و دغدغه همیشگی ات، پرواز ایمن هواپیماها در آسمان این مملکت بود. تویی که برای اعتلای صنعت هوانوردی غصه ها خوردی و سختی ها تحمل کردی و مسئولیت های سنگینی را پذیرفتی تا هم صنعت در چرخه حرکت باشد و هم از ایمنی پروازها کاسته نشود. آنقدر در این کار اهتمام داشتی تا بالاخره این حرص و جوشی که برای پرواز هموطنانمان خوردی، قلب نازنین ترا آزرد. تو دوست بسیار خوبی برای همه ما بودی و رفتن ناگهانی ات ما را در بهت و حیرت عجیبی فرو برد. از خداوند متعال مسئلت دارم، ترا با صلحا و شهدا محشور بگرداند. همانگونه که در اول محرم الحرام از این دنیای فانی هجرت کردی، حسین علیه السلام شفیع تو نزد باریتعالی باشد. حمید حبیبی عزیز، جای تو در کنار دوستان و همکارانت همیشه خالی و گلباران است. خداحافظ رفیق عزیز و دوست داشتنی.

  • جاویدمنش 0 0

    باسلام، از همکاران محترم خواهش میکنیم دل نوشته های خود را در مورد حمیدعزیز سازمان مرقوم فرمایند تا هم تسلای خاطری باشد برای خانواده آن عزیز سفرکرده و هم تقدیری باشد مکتوب از یک مدیر نمونه، متخخص و متعهد. حمید جان متشکریم، خداوند به حق این روزهای عزیز روح پاکت را با شهدای عاشورا همنشین فرماید.

  • مجید حبیبی 0 0

    در سحر گاه اولین روز محرم(بعد از یازده سال که پدرمان رفته بود) به معنی واقعی یتیم شدم… همیشه و در همه حال راهنمایمان بود، در بدترین شرایط آرام بود و دلداریمان میداد، دردهایش را برای اینکه کسی ناراحت نشود مخصوصا مادر اظهار نمیکرد، دلمان خوش بود میشناسیمش اما بعد رفتنش در مواجهه با دوستان و همکارانش فهمیدیم چه گوهری در کنارمان بود و غافل بودیم… به عنوان برادر کوچکتر به خانواده معظم هوانوردی که به واقع خود صاحب عزا بودند تسلیت عرض نموده و از زحمات همه همکاران و دوستان حمید عزیز تقدیر و تشکر میکنم و از خداوند برای همه عزیزان عاقبت به خیری مسئلت دارم.

  • مسعود حبیبی 0 0

    باسلام و عرض ادب، از همه همکاران و دوستان برادر مرحومم کمال سپاس و تشکر را دارم و از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و موفقیت و برای آن مرحوم عفو و علو درجات خواستارم، بدون شک راز و رمز محبوبیت ایشان ایمان به خدا و تلاش در جلب رضایت پدرومادر و احترام به دیگران، تواضع و فروتنی، صبر، گذشت و خیرخواهی برای همگان بود، اینجانب بعنوان فرزند دوم خانواده جزخوبی و خوشرویی هیچ چیزی از ایشان ندیدم، دلهای ما همیشه داغدار فقدانش خواهد بود.

  • مرتضی شاهمیرزایی 0 0

    با اینکه بیش از چند بار خدمت مهندس حبیبی بیشتر نرسیده بودم ولی همانگونه که نوشته شده انسانی با اخلاق متعهد فروتن و کاربلد بودند روحشان شاد

  • کارمند سازمان 0 0

    باسلام، محل جانمایی کامنت ها در صفحه آرایی تین نیوز مناسب نیست و خواننده مطلب باید اطلاع داشته باشد که بعد از عناوین مرتبط محل کامنت گذاریست. به نظر من صفحه اصلی سابق مناسبتر بود که قسمتی از مطلب در کنار آن چاپ می شد. همکاران صنعت مایلند در رثای حمید عزیز کامنت کذاری کنند ولی باید کلی به آنان توضیح داد که چه کنند

  • خوشخو 0 0

    بسمه تعالی با سلام و عرض ادب بی شک از دست دادن انسانی ارزشمند همچون مهندس حبیبی تاثیر خود را دل و افکار ما تا سالیان متمادی خواهد گذاشت. شاید این حرف دل خیلی از همکاران باشد که نبود ایشان به خوبی در سازمان احساس می شود و غم عجیبی به دلمان میافتد وقتی از در سازمان وارد می شویم و عکس ایشان را بر در و دیوار مشاهده میکنیم واقعا حس غریبی است و احساس نبود ایشان بسیار سخت است. بر روح بلندش صلوات و فاتحه

  • احمد گلزار جوان 0 0

    چه زیبا رفتنی داشتی حمیدجان. رفتنت و اربعینت مصادف با ایام غم و اندوه ابا عبدالله الحسین(ع) گشته و این کم توفیقی نیست. تو شایسته بهترینها بودی، سلام بر روزی که به دنیا آمدی و روزی که رفتی و سلام بر اربعینت.

  • محمد حاج احمدی 0 0

    غمی سنگین بر دلم نشسته، چه بگویم از این دلتنگی؟ حمیدعزیزم باورکن یاد تو برابری میکند با یاد همرزمان شهیدم، پاک زیستی و پاک رفتی، خدایا قسمت میدهم به ایام اربعین حسینی که روحش را با اولیاء الله محشور و به خانواده اش صبر عنایت فرما