| کد خبر: 61573 |

تلاش سازمان هواپیمایی برای جلوگیری از تأخیر در پروازها

تین نیوز | عابدزاده در آیین بدرقه نخستین گروه از حجاج عنوان كرد: تلاش سازمان هواپیمایی برای جلوگیری از تأخیر در پروازها رئیس سازمان هواپیمایی كشوری در مراسم بدرقه حجاج به زائران حج تمتع از تلاش این سازمان برای جلوگیری از تأخیر در پروازها خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، علی عابدزاده امروز یكشنبه یكم شهریور در آیین بدرقه نخستین گروه حجاج در سال ۹۴ از فرودگاه امام خمینی (ره) افزود:پروازهای رفت حجاج از امروز اول شهریورماه آغاز می‌شود و تا ۲۶ شهریور ادامه خواهد داشت كه در این مدت ۲۲۳ پرواز صورت می‌گیرد كه ۱۲۱ پرواز مربوط به عملیات مدینه اول و ۱۰۲ پرواز نیز مربوط به عملیات مدینه بعد خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروازهای برگشت حجاج نیز از ششم مهر ماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت كه در این مدت ۲۱۸ پرواز صورت می‌گیرد كه در مجموع در عملیات رفت و برگشت حجاج ۴۴۱ پرواز انجام می‌شود.

وی افزود: ایام حج و انجام این فریضه الهی به فعالیت‌های بخش هوایی معنویت خاصی می‌بخشد. سازمان هواپیمایی كشوری جلب رضایت زائران خانه خدا را از موفقیت‌های خود می‌داند همانطور كه خروجی تمامی تلاش‌ها خدمت به مردم است.

عابدزاده انجام پروازهای ایمن و سلامت را اولویت نخست سازمان هواپیمایی كشوری در طول عملیات انتقال حجاج عنوان كرد و گفت: باید در این دوره زمانی خدمات مناسب و متناسب با شان و مرتبه زائران ارائه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاكید بر تلاش این سازمان برای انجام پروازهای به موقع و تكریم زائران اظهار كرد: در طول انجام پروازهای حج دستگاه‌های مربوطه نیز از جمله شركت فرودگاه‌های كشوری در جهت فراهم كردن زمینه انجام پروازها از ۱۹ فرودگاه كشور تلاش‌های قابل تقدیری انجام داده‌اند. ضمن اینكه از مسئولان شركت های‌ هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما)، ماهان و شركت هواپیمایی سعودی باید قدردانی شود.

رئیس سازمان هواپیمایی كشور با بیان این‌كه در طول عملیات رفت و برگشت زائران به سرزمین وحی ۶۴ هزار و ۱۰۰ زائر از طریق ۴۴۱ پرواز انتقال داده می‌شوند گفت: فرودگاه نقطه آغاز نگاه‌ها و مبتدای قضاوت‌ میهمان‌های خارجی است بنابراین عملكرد ما بیانگر هویت جمهوری اسلامی ایران است. 

عابدزاده ادامه داد: باید به فردای پس از محدودیت‌های بین‌المللی فكر كرد تا ابزارهای لازم برای ورود به صحنه رقابت‌های حمل و نقل منطقه‌ای و جهانی سالم و همچنین رسیدن به این اهداف فراهم شود كه این اهداف جز با همت و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه میسر نمی‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.