| کد خبر: 53126 |

تحقق ۸۷ درصدی عملکرد آموزشی در شرکت فرودگاه‌ها

تین نیوز | شرکت فرودگاه‌های کشور در سال گذشته توانست 87 درصد از دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده را اجرا نماید.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ عملکرد آموزشی کارکنان شرکت فرودگاه‌ها در سال ۹۳ در مجموع ۳۲۸ هزار و ۵۴۳ نفر ساعت بوده که به تفکیک در حوزه ستادی شامل ۷۶ هزار و ۱۹۵ نفرساعت و حوزه فرودگاهی ۲۵۲ هزار و ۳۴۸ نفر ساعت می‌شود.

بنابر این گزارش؛ به‌طور میانگین هر نفر ۴۹.۷ درصد دوره آموزشی را پشت سر گذاشته که به تفکیک این رقم در حوزه ستادی ۵۳.۷ و در حوزه فرودگاهی ۴۸.۷ درصد بوده است.

این گزارش می‌افزاید؛ در حوزه ستادی اداره‌کل مراقبت پرواز با ۲۶ هزار و ۴۳۸ نفر ساعت٬ اداره‌کل امور مالی و درآمد با هفت هزار و ۸۷۲ نفر ساعت و اداره‌کل ارتباطات و ناوبری با شش هزار و ۹۶۹ نفر ساعت بیشترین دوره آموزشی را گذرانده‌اند.

همچنین در میان فرودگاه‌های کشور٬ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با ۲۲ هزار و ۳۸۴ نفرساعت٬ فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) با ۲۱ هزار و ۸۴ نفر ساعت و اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با ۱۹ هزار و ۶۳۷ نفر ساعت بیشترین دوره‌های آموزشی گذرانده شده را به خود اختصاص داده‌اند.

این گزارش می‌افزاید؛در ستاد با شاخص تعداد کارکنان واحدها٬ اداره‌کل مراقبت پرواز با ۸۷.۳ نفر ساعت٬ اداره‌کل امور مالی ودرآمد با ۸۴.۶ نفرساعت و روابط‌عمومی با ۷۱.۶ نفر ساعت بیشترین ساعت آموزشی به خود اختصاص داده‌اند.

این شاخص در فرودگاه‌های زنجان نیز به ترتیب ذیل است:
فرودگاه زنجان با ۱۵۱ نفر ساعت٬ بیرجند با ۱۳۶.۶ نفرساعت و فرودگاه آبادان با ۱۰۸.۳ نفر ساعت بیشترین ساعت آموزشی را برای هریک از کارکنان از آن خود کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید؛ میزان تحقق برنامه‌های اجرا شده و مجوز داده شده توسط واحدهای مدیریت شبکه پیام‌های هوانوردی، اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی و اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی 100 درصد بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.