| کد خبر: 45659 |

۲۱اسفند؛ انتقال پروازهای دو شرکت هواپیمایی به ترمینال یک مهرآباد

تین نیوز | با انتقال پروازهای شركت‌های هواپیمایی كیش‌ایر و زاگرس به ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی مهرآباد٬ از حجم تردد مسافران در ترمینال چهار و شش این فرودگاه کاسته خواهد شد.

به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد؛ در آستانه سال نو٬ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در راستای تامین آسایش و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران اقدام به سامان‌دهی پروازها و توزیع آنها در ترمینال‌های مختلف این فرودگاه کرده است.

علی رستمی مدیركل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به انتقال پروازهای حج این فرودگاه به فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)٬ استفاده از ظرفیت‌های ممكن در فرودگاه مهرآباد٬ كاهش حجم ترافیك٬ افزایش حجم پاركینگ‌های ترمینال‌های چهار و شش، توزیع حجم مسافران بین ترمینال‌های موجود به‌صورت متعادل و كاهش بار ترافیكی مسیرها و خیابان‌های منتهی به ترمینال‌ها را از نتایج این اقدام برشمرد.

رستمی گفت: در این راستا از روز پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ماه٬ پروازهای خروجی شركت‌های هواپیمایی كیش‌ایر و زاگرس از ترمینال چهار به ترمینال یک منتقل و به این ترتیب از حجم مسافران خروجی در این ترمینال‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی مذکور می‌بایست تدابیر و تمهیدات لازم و اطلاع‌سانی‌های به موقع به مسافران و مستقبلین پروازهای فوق و دفاتر فروش و آژانس‌ها در ارتباط با تغییر استقرار این شركت‌ها و درج شماره تماس‌های لازم در بلیط برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

به گفته رستمی در حال حاضر حدود ۴۰ درصد پروازها از ترمینال چهار و حدود ۴۳ درصد از ترمینال دو و ۱۷ درصد از ترمینال یک انجام می‌شوند

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • واحد جمع آوری چرخدستی 0 0

    درحالیکه عید نزدیک است ما کارگران واحد حمع اوری چرخ دستی هنوز حقوق بهمن ماه را دریافت نکرده ایم پیمانکار این واحد بواسطه حمایت فرودگاه از پیمانکار از پرداخت حقوق و مزایای قانونی کار به کارگران امتناع میکند ضمن اینکه جمع اوری چرخ های حمل بار از پارکینگهای طبقاتی به دلیل داشتن شیب های تند کار بسیار سخت و دشواری میباشد