| کد خبر: 39272 |

برقراری پروازهای قشم ایر در اردبیل از سال آینده

تین نیوز | در دیدار استاندار اردبیل با مدیرعامل هوایپمایی قشم مسئولان این شرکت قول دادند تا پرواز قشم ایر به اردبیل نیمه دوم فروردین سال آینده برقرار شود.
 
 مجید خدابخش در دیدار با حفظ‌الله طاهریان مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم از این شرکت از شرکت قشم ایر خواست تا پروازهایی را به اردبیل برقرار کنند.
 
وی با استقبال از حضور استاندار در دفتر شرکت اشتیاق خود را به توسعه این استان نشان داد و قول داد موضوع برقرای پرواز را در نیمه دوم فروردین سال 94 در برنامه کاری قرار دهد.
 
شرکت سرمایه‌گذاری شاهد فعال در منطقه ویژه اقتصادی
استاندار اردبیل با محسن مسلم‌خانی مدیرعامل گروه بازرگانی شاهد دیدار کرد و در این دیدار را‌ه‌های رونق بخشیدن به منطقه ویژه اقتصادی نمین بررسی و در خصوص حل مشکلات قول مساعدت داده شد.
 
گروه بازرگانی شاهد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی را پذیرفت و به عنوان سازمان مسئول این منطقه معرفی شد.
 
آمادگی شرکت سامان بارز برای سرمایه‌گذاری در اردبیل
استاندار اردبیل در دفتر نمایندگی استانداری تهران با مدیر‌عامل شرکت سامان بارز دیدار کرد و در خصوص سرمایه‌گذاری این شرکت در شهرستان خلخال به بحث پرداخت.
 
شرکت سامان بارز در نظر دارد طرح تولید روکش لاستیک را در خلخال به اجرا بگذارد که اشتغالزایی این طرح حدود 50 نفر و میزان سرمایه‌گذاری ثابت آن 12 میلیارد تومان برآورد شده است.
 
مجید خدابخش با دادن قول همکاری و کمک در زمینه تامین زمین، زیرساخت‌های لازم و تامین تسهیلات از شرکت سامان بارز خواست تا هر چه سریع‌تر مراحل اداری دریافت مجوز و زمین را آغاز کند.
 
پتروشیمی اردبیل سرعت می‌گیرد
استاندار اردبیل همچنین با دیدار با نظری مدیرعامل بانک رفاه کارگران با طرح مشکلات سرمایه‌گذاران استان در خصوص کنسرسیوم بانکی سرمایه‌گذاری در پتروشیمی اردبیل به بحث و بررسی پرداختند.
 
بانک رفاه کارگران بانک صادرات و توسعه صادرات و سه بانکی هستند که با تشکیل کنسرسیوم در کنار پتروشیمی شازند اراک در پتروشیمی اردبیل سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
 
در این جلسه محمدرضا نظری مدیرعامل بانک رفاه کارگران دستور اکید برای امضای هر چه سریع‌تر کنسرسیوم صادر کرد تا بدین وسیله امکان ارجاع پروژه پتروشیمی اردبیل به صنعت توسعه ملی فراهم شود.
 
در این جلسه همچنین مشکل یکی از هتل‌سازان سرعین مطرح و مدیرعامل بانک رفاه در خصوص حل مشکل دستور لازم صادر شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.