| کد خبر: 38940 |

اعلام آمادگی شرکت فرودگاه‌ها در تجهیز ترمینال‌های جدید فرودگاه کیش

تین نیوز | ایلخانی در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرودگاه کیش از اعلام آمادگی همه جانبه شرکت فرودگاه‌ها در تعامل با سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه تجهیز ترمینال‌های جدید این فرودگاه و تبادل اطلاعات در این زمینه خبر داد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی کیش؛ صبح امروز 28 دی ماه در مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و جمعی از معاونان و مدیران جزیره، کورش فتاحی حکم مدیرکلی خود را از سوی محمدعلی ایلخانی دربافت کرد.محمدعلی ایلخانی دربافت کرد.

در این مراسم حسین اسفندیاری مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه‌ها و بابانتاج مدیرکل حراست شرکت فرودگاه‌ها، ایلخانی را همراهی می‌کردند.

در این مراسم که در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به بیان اهداف اصلی این سازمان پرداخت و گفت: فراهم آوردن امکانات ویژه و درخور شأن گردشگران و همچنین ارتقای سطح خدمات مطابق با استانداردهای بین‌المللی از جمله اهدافی است که از سوی سازمان منطقه آزاد کیش دنبال می‌شود.

وی جذب ایرلاین‌های خارجی و راه یافتن به مقاصد گردشگری در سراسر دنیا را از جمله تلاش‌هایی خواند که در راستای ارتقای سطح خدمات مطابق با استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود.

در ادامه نیز ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ضمن قدردانی از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، کورش فتاحی را فردی شایسته و با تجربه در زمینه علوم و فنون هوانوردی خواند و اظهار داشت: شرکت فرودگاه‌ها آمادگی همه جانبه را در تعامل با سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه تجهیز ترمینال‌های جدید فرودگاه و تبادل اطلاعات در این زمینه اعلام می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با ابراز رضایت از وضعیت موجود فرودگاه کیش گفت: در حال حاضر حدود 80 فرودگاه در سطح کشور فعال بوده که فرودگاه کیش رتبه چهارم را دارا است.وضعیت موجود فرودگاه کیش گفت: در حال حاضر حدود 80 فرودگاه در سطح کشور فعال بوده که فرودگاه کیش رتبه چهارم را دارا است.

در این مراسم کورش فتاحی که پیش از این به عنوان سرپرست فرودگاه بین‌المللی کیش مشغول فعالیت بود، گزارشی از عملکرد نه ماهه فرودگاه ارائه و خط مشی، رسالت، اهداف و برنامه‌های آتی خود را در فرودگاه بین‌المللی کیش بیان کرد.

در پایان این مراسم نیز حکم مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش توسط ایلخانی به کورش فتاحی اعطا شد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.