| کد خبر: 38891 |

رعایت استانداردهای ایمنی در اولویت باشد

تین نیوز | مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور در بازدید از پروژه ترمینال یك فرودگاه مهرآباد تاكید كرد: تدبیر در انتخاب مشاوران و پیمانكاران متخصص فرودگاهی پروژه و رعایت استانداردهای ایمنی باید در اولویت باشد و نباید كیفیت را فدای سرعت كرد.

به گزارش  تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور از پروژه بهسازی و بازسازی قدیمی‌ترین ترمینال فرودگاهی در مهرآباد بازدید كرد.

در این بازدید سید احمد مومنی‌رخ و حسین اكرمیان از اعضای هیات مدیره٬ حسین صادقی معاون عملیات فرودگاهی٬ رستمی مدیركل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و سرهنگ میرزایی فرمانده سپاه حفاظت این فرودگاه٬ محمدعلی ایلخانی را همراهی كردند.

مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور نیز در این بازدید از سرعت و دقت و تعهد مسئولان پروژه قدردانی و اظهار امیدواری كرد: در پایان امسال بتوانیم از مسافران نوروزی در این ترمینال استقبال كنیم.

وی از پیشرفت سریع و مطلوب این پروژه ابراز خرسندی كرد و همچنین و در خصوص تامین تجهیزات و امكانات در زیرساخت‌ها و تغییرات فرودگاهی برای ارائه خدمات مطلوب فرودگاهی به مسافران قول مساعد داد.
ایلخانی تاكید كرد: تدبیر در انتخاب مشاوران و پیمانكاران متخصص فرودگاهی پروژه و رعایت استانداردهای ایمنی باید در اولویت باشد و نباید كیفیت را فدای سرعت كرد.

وی بكارگرفتن دستورالعمل‌های لازم به‌منظور انتخاب و اجرای پروژه و پیمانكاران مناسب در بخش ساختمانی٬ بازرگانی٬ فنی و تاسیساتی را از اولویت‌های اولیه پروژه دانست.و اجرای پروژه و پیمانكاران مناسب در بخش ساختمانی٬ بازرگانی٬ فنی و تاسیساتی را از اولویت‌های اولیه پروژه دانست.

مدیركل فرودگاه مهرآباد در این بازدید، روند اجرای پروژه بازسازی ترمینال یك را تشریح و علت تخریب بخشی از ترمینال یك را ایجاد كریدور، دسترسی آسان به ترمینال و تسهیل در تردد عنوان كردو  جمع‌آوری اتاق‌ها از فضای اصلی ترمینال٬ برداشتن دیوار سالن ترانزیت و همچنین ترمیم بخش‌هایی از كف ترمینال و شتشوی داخل ترمینال‌ها و سقف و رنگ‌آمیزی قسمت‌هایی از سقف و برداشتن گیت‌های گذرنامه و جایگزینی گیت سپاه حفاظت در سالن خروجی را از جمله اقداماتی بود كه در راستای روند اجرایی پروژه بازسازی سالن خروجی ترمینال از سوی رستمی به آن اشاره شد.
مدیركل فرودگاه مهرآباد همچنین خاطرنشان كرد: در بازسازی ورودی ترمینال یك جابجایی تمسه نقاله‌ها٬ جمع‌آوری اتاق‌ها و دیوارهای اضافی و متروكه و بازسازی ستون‌ها و بازسازی قسمتی از سقف و تعویض كامل كف ترمینال و روشنایی ترمینال و ساماندهی غرف آن صورت گرفته است.
گفتنی است؛ بازسازی ترمینال یك فرودگاه مهرآباد از ۱۰ روز پیش و به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود با اعتباری معادل60 میلیارد ریال آغاز شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.