| کد خبر: 35511 |

◄ عضو کانون بازنشستگان شرکت فرودگاه های کشور درگذشت

تین نیوز | محمود طالش علیخانی، عضو کانون بازنشستگان شرکت فرودگاه های کشور، در گذشت.

به گزارش تین نیوز، محمود طالش علیخانی، عضو اسبق هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور، مدیرکل اسبق فرودگاه های خراسان، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی، به دلیل عارضه قلبی در گذشت.

امروز شنبه 6 دیماه، مراسم تدفین این مرحوم در زادگاهش شهر رامسر برگزار می شود.

شبکه خبری صنعت حمل و نقل (تین نیوز) این مصیبت را خدمت خانواده، همکاران و جامعه حمل و نقل بویژه حمل و نقل هوایی کشور تسلیت عرض کرده و برای این عزیز از دست رفته، شادی روح و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شاگرد داغ دیده ی استاد علیخانی 0 0

    إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدها شیء الى یوم ا لقیامة این روایت گرچه برای عالمان بوده و معمولا در رثای عالمی بکار برده می شود اما استاد علیخانی مصداق بارز این روایت متقن در صنعت هوانوردی است جای او را نمی توان پر کرد او سالیان مدید در مدیریت فرودگاه های مشهد، ساری، تبریز و فارس درخشید و چه خوش درخشید هنوز پند ها و کلمات حکمت وار او برایمان در هوانوردی چراغ راه است نمی توان باور کرد فردی با این خصوصیات به سادگی از میان پر بکشد چه درس هائی از او گرفتیم ودریغ که دیگر امروز او در میانمان نیست همیشه آرام بود و با وقار و چه رفتن باشکوهی باز هم آرام و با وقار!!! این ضایعه اسف بار را به کارکنان صنعت هوانوردی، مریدان و شاگردان او تسلیت گفته و برای خانواده داغدارش صب مسئلت داریم. بشکفد بار دگر لاله رنگین مراد غنچه سرخ فرو بسته دل باز شود من نگویم که بهاری که گذشت آید باز روزگاری که به سر آمده آغاز شود روزگار دگری هست و بهاران دگر شاد بودن هنر است، شاد کردن هنری والاتر لیک هرگز نپسندیم به خویش که چو یک شکلک بی جان شب و روز بی خبر از همه خندان باشیم بی غمی عیب بزرگی است که دور از ما باد کاشکی آینه ای بود درون بین که در آن خویش را می دیدیم آنچه پنهان بود از آینه ها می دیدیم می شدیم آگه از آن نیروی پاکیزه نهاد که به ما زیستن آموزد و جاوید شدن پیک پیروزی و امید شدن شاد بودن هنر است گر به شادی تو دلهای دگر باشد شاد زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست. خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد. یاد گرامی و راهش پر رهرو باد

  • کارمند 0 0

    خدا بیامرزد او را بیا تا قدر یکدیگر بدانیم که زه ناگه از یکدیگر نمانیم خوب است از رفتگان نام نیک کردن ولی چرا قهرمان ساختن

  • محمد حسین ساوجبلاغچی لار 0 0

    با نهایت تاسف امروز اول اسفند ماه خواستم یادی از دوست بی ریا و عزیزم جناب مهندس علیخانی کرده باشم که بعد از دو سه بار زنگ زدن، مخاطب من خانم ایشان بود که ضایعه دردناک این بزرگوار را به اطلاع من رساند. از صمیم قلب به خانواده محترمشان تسلیت عرض میکنم و شادی روح و علو درجات از خداوند متعال مسئلت مینمایم. قرین رحمت الهی باد.