| کد خبر: 32241 |

فرودگاه کرمانشاه مرکز اصلی پروازهای یک شرکت هواپیمایی داخلی می‌شود

تین نیوز |  با پیگیری‌های صورت گرفته یك شركت هواپیمایی داخلی فرودگاه كرمانشاه را به‌عنوان مرکز اصلی پروازهای خود قرار داد. این رویداد به زودی طی تفاهمنامه‌یی رسمی و اعلام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه کرمانشاه؛ محمدعلی ایلخانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور و ابراهیم رضایی استاندار كرمانشاه در نشستی مشترك در خصوص پروژه‌های فرودگاه كرمانشاه دیدار و گفتگو كردند.

در این نشست كه حسین صادقی معاون عملیات فرودگاهی٬ حسین اسفندیاری مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها، معاون عمرانی استانداری كرمانشاه، مدیركل فرودگاه كرمانشاه و مقامات ارشد استان حضور داشتند در خصوص موضوعاتی همچون توسعه فرودگاه كرمانشاه، پیگیری روند بین‌المللی شدن این فرودگاه و تسریع در روند طرح توسعه آن بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد؛ به‌زودی تفاهنمامه‌ یك شركت هواپیمایی داخلی و فرودگاه كرمانشاه برای مرکزیت قرار دادن این فرودگاه برای پروازهای آن شرکت هواپیمایی امضاء شود.

گفته می‌شود؛ توافقات لازم برای امضای این تفاهمنامه صورت گرفته است.
پیمان شرفایی مدیركل فرودگاه کرمانشاه نیز گزارشی از عملكرد و نیز روند اجرای پروژه‌های این فرودگاه ارائه کرد.

مدیرعامل همچنین در بدو ورود به کرمانشاه به همراه استاندار از پروژه‌هایی همچون توسعه ساختمان اداری و ایمنی زمینی فرودگاه با اعتبار 31 میلیارد و 500 میلیون ریال و نیز بهسازی ترمینال پروازهای حج و خارجی با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال بازدید و از روند اجرای این پروژه‌‌ها ابراز رضایت كرد. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پیش گو 0 0

    جانمی جان بستنی را بردیم دیروز نوشته بودم امروز تیتر تین نیوز برای کرمانشاه چیست من گهگاهی می روم تو پارک محله مان یک پیرمرد میاید اونجا و روزنامه های چند روز بعد را به من می دهد ولی حیف نمی دانم چگونه از آنها استفاده نمایم پیش بینی بعدی درج اخبار لشگر گشائی و آبادانی های فرودگاه شیراز در تین نیوز برای روز پنجشنبه و یا شنبه(بدلیل تعطیلی دو روز آخر هفته) ضمنا بزودی خبر تکریم از خادمان حج در فرودگاه ها درج می گردد چه زحمتی می کشد این تین نیوز برای تهیه اخبار؟؟؟؟

  • کاتب همایونی 0 0

    خوب الحمدلله پیش بینی من درست بود فقط تو روزنامه جدیدی که دست من رسید یک تیتر زده بود با پوزش از خوانندگان در شماره قبلی کتن خبری غلط بوده که به شرح ذیل اصلاح می شود: بدلیل سفر مقام عالی وزارت به شهرستان گرگان در راستای افتتاحیه راه آهن ترکمنستان، قرار است این زعمای شرکت فرودگاه روز پنجشنبه بروند گرگان و یک عالمه خبر برای تین نیوز درست کنند لذا فعلا توفیق دیدار حافظ و سعدی نیست و متعاقبا زمان بازدید از این شاعران اعلام می گردد خواب گذار اعظم در طالع این زعما نوشته روز چهارشنبه از ماه آذر بازدید از فرودگاه امام مناسب حال ملوکانه است. پس مسئول صفحه بندی سایت تین نیوز مواظب باشد جابجا درج نکند