| کد خبر: 32015 |

پروازهای حج عمره در زنجان ۶۰ درصد افزایش داشته است

تین نیوز | مدیر فرودگاه زنجان گفت: طی هشت ماهه سالجاری 7 هزار و 516 نفر از فرودگاه زنجان به حج عمره اعزام شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.
 
محمد قاسمی افزود: طی هشت ماهه سالجاری 41 پرواز خارجی از فرودگاه زنجان انجام گرفته است و این در حالی است که سال گذشته در همین بازه زمانی 4 هزار و 695 نفر از فرودگاه زنجان به حج اعزام شدند.
 
وی اظهار داشت: طی این بازه زمانی 158 هزار و 470 کیلو گرم بار خارجی از فرودگاه زنجان جا به جا شده است.
 
مدیر فرودگاه زنجان به تعداد پروازهای داخلی از فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت:در این راستا 145 پرواز داخلی انجام گرفته و 13 هزار و 150 مسافر داخلی از فرودگاه زنجان جا به جا شده اند.
 
قاسمی تاکید کرد: طی این بازه زمانی 90 هزار و 417 کیلو گرم بار داخلی از فرودگاه زنجان جا به جا شده است.
 
وی افزود: طی هشت ماهه سالجاری 788 مورد پرواز غیر مسافربری از فرودگاه زنجان انجام شده که این پروازها شامل پروازهای امدادی، انتظامی ، آموزشی و نظامی بوده است.
 
مدیر فرودگاه زنجان در ادامه یاد آورشد: از اواخر آذرماه سالجاری پروازهای حج عمره از فرودگاه زنجان هر پنج روز یکبار انجام می شود.
 
قاسمی گفت: پروازهای حج عمره از نیمه دوم سالجاری شروع می شود.
 
وی  تصریح کرد: با رازیزنی های انجام شده با مسئولان استان درصدد هستیم تعداد پروازهای داخلی و خارجی به تهران و کیش را افزایش دهیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • زنجانی 0 0

    مدیریت محترم فرودگاه اولا این خارجی که می فرمائید دقیقا کجاست؟ احتمالا جز جده پرواز دیگری ندارید و قیاس اعداد و طرح آنها مصداق Exaggerated می باشد ۴۱ پرواز خارجی؟؟؟ در هشت ماه(البته تو ماه نهم هستیم) یعنی میانگین ماهیانه ۵ پرواز و یعنی بطور متوسط هفته ای یک پرواز و اگر این پرواز ها به موسم حج عمره و تمتع تقسیم شود و پرواز های مشهد هم به آن جمع شود یعنی حجم زیادی از روز های این هشت ماه پرچم فرودگاه نیمه برافراشته و تعطیل بوده حالا هم که می خواهید ۹ میلیارد از استانداری بگیرید و توسعه دهید … کدام بار خارجی مد نظر است آیا ارسال بار خارجی دارید؟ جز بار همراه زائرین کدام بار توصیه می کنم در مصاحبه ها کلماتی را بکار ببرید که همه فهم باشد و نه[…]!!!